در پیامی؛

پزشکیان درگذشت جمعی از هموطنان در سیل آذربایجان را تسلیت گفت

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پیامی، درگذشت جمعی از هموطنان را در حادثه سیل آذرشهر و عجب‌شیر تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۳۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷ - 15April 2017
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پی وقوع سیل در آذربایجان شرقی به خصوص در شهرستان‌های آذرشهر و عجب‌شیر و درگذشت برخی از هموطنان مان پیام تسلیتی صادر کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این پیام ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز بارش باران در نقاط مختلف استان آذربایجان شرقی، به خصوص در شهرستان‌های آذرشهر و عجب‌شیر تبدیل به سیل و حادثه‌ای شد که متاسفانه در پی آن تنی چند از هموطنان مان فوت کرده و تنی دیگر مفقود و مجروح شدند.

همچنین برخی از منازل مسکونی و بسیاری از زمین‌های کشاورزی و باغات نیز در این حادثه آسیب دیدند و خانواده‌ها متحمل ضررهای اقتصادی بسیاری شدند.

اینحانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار از خداوند متعال برای درگذشتگان رحمت و مغفرت و برای مجروحان شفای عاجل مسئلت می‌کنم.

پیشگیری، کنترل و نظارت دقیق در اینگونه از حوادث طبیعی امری مهم و ضروری است و انتظار می رود مسئولان امر با دقت و سرعت عمل نسبت به کاهش اثرات آن تلاش کرده و مردم را نیز از اقدامات انجام شده مطلع سازند.

مسعود پزشکیان

نماینده مردم شریف تبریز، اسکو و آذرشهر

نایب رییس مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها