پیام رهبر معظم انقلاب درپی جاری شدن سیل در استانهای آذربایجان شرقی و غربی:

وظیفه فوری مسئولان کمک به آسیب‌دیدگان است

رهبر معظم انقلاب درپی جاری شدن سیل در استانهای آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و اردبیل طی پیامی بر وظیفه فوری مسئولان ذیربط برای کمک به آسیب‌دیدگان این سیل و کاستن از رنج و اندوه آنان تاکید کردند.
کد خبر: ۲۳۵۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵ - 15April 2017
به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری «حضرت آیت الله خامنه‌ای»، رهبر معظم انقلاب درپی جاری شدن سیل در استانهای آذربایجان شرقی و غربی، کردستان و اردبیل طی پیامی بر وظیفه فوری مسئولان ذیربط برای کمک به آسیب‌دیدگان این سیل و کاستن از رنج و اندوه آنان تاکید کردند.
 
متن پیام رهبر معظم انقلاب به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

حادثه سیل در استانهای آذربایجان شرقی و غربی و کردستان و اردبیل که به جان باختن تعدادی از هم‌میهنان عزیز و خسارتهای سنگین مالی انجامید، حادثه‌ئی دردناک و مصیبت‌بار است. اینجانب با تأثر و اندوه، به داغداران و مصیبت‌زدگان عرض تسلیت و همدردی میکنم و صبر و آرامش قلبی آنان را از خداوند مسألت مینمایم و رحمت و مغفرت برای جان‌باختگان می‌طلبم. وظیفه فوری مسئولان ذیربط، کمک به آسیب دیدگان و کاستن از رنج و اندوه آنان است. لازم است هیچ تأخیر و سستی در ادای این وظیفه نشود. و امیدوارم خداوند لطف و تفضل و کمک خود را شامل حال مصیبت‌دیدگان و کمک‌کاران فرماید.

سیّد علی خامنه‌ای

26 فروردین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها