فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود عنوان کرد؛

تلاش بسیج برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: تلاش ما در بسیج این است که با استفاده از نیروهای خلاق بتوانیم کارهای عمرانی و فرهنگی و آموزشی را انجام دهیم.
کد خبر: ۲۳۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ - 16April 2017
تلاش بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال برای افراد کارآفرینبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حمید دامغانی اظهار کرد: سپاه و بسیج در راستای فرامین رهبر انقلاب در سال های اخیر با توجه به تاکیدات معظم له بر اقتصاد مقاومتی برنامه های مختلف عمرانی و خدماتی و بهداشتی و درمانی را در مناطق محروم در دستور کار قرار دادند و فعالیت های بسیاری در این راستا انجام شده است.

دامغانی افزود: بسیج سازندگی با همکاری سایر اقشار بسیج در راستای منویات رهبر انقلاب تلاش های فراوانی را در سالهای اخیر در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم مناطق محروم انجام داده است که بسیاری از این فعالیت ها برای مردم ملموس و مورد توجه بوده است.

وی تصریح کرد: در سطح شهرستان شاهرود بسیج سازندگی فعالیت های گوناگون عمرانی و خدماتی و فرهنگی و آموزشی و پزشکی را با حضور بسیجیان در اقشار مختلف دانشجو و دانش آموز و طلبه و روحانی و پزشکی و دانشجو انجام داده است که رضایت مردم مناطق محروم را به همراه داشته است.

فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به ارائه تسهیلات برای بنگاه های زودبازده و افراد جویای کار گفت: بسیج سازندگی هر سال تسهیلاتی را برای ایجاد اشتغال برای افراد کارآفرین در نظر گرفته که در سال های اخیر توانسته با همین تسهیلات ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار و کارآفرینان در بخش های مختلف کشاورزی،تولیدی ایجاد نماید و در این ردیف جزو دستگاه های برتر در سطح شهرستان است.

دامغانی عنوان کرد: در سال 96 نیز با توجه به اهمیت و تاکید رهبر انقلاب بر تولید و اشتغال ارائه تسهیلات به کارآفرینان و همچنین برنامه های جهادی در قااب اردوهای مختلف یک،سه،هفت و ده روز با حضور اقشار بسیج و با شناسایی پتانسیل و نیازهای مناطق محروم در دست اقدام است.

وی فرهنگسازی در ابعاد مختلف را مهم برشمرد گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی تلاش داریم تا بتوانیم با فرهنگسازی در بین بسیجیان در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم و در بین بسیجیان با انجام کارگاه های مختلف در این امر تلاش كنيم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار