برگزاری چهلمین روز تدفین شهید گمنام در دانشکده فنی دختران شاهرود

مراسم چهلمین روز تدفین شهید گمنام در دانشکده فنی دختران شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ - 16April 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شاهرود، چهلمین روز تدفین شهید گمنام در دانشکده فنی دختران شاهرود با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در شاهرود برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام میرعلی اکبری از ستادسیره شهدا قم در سخنانی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه زنده و جاری باشد افزود: رهبر انقلاب فرمودند زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست پس باید در این مسیر از جان خود بگذریم که همانا مقام شهادت را دارد.

وی افزود: شهدا به ما آموختند نباید زیر بار ظلم و ستم رفت و باید با اخلاص کار و تلاش کرد و به فکر اسلام بود و تا پای جان باید خود را فدای اسلام نماییم و این تلاش ها همه مورد توجه خداست چرا که خدا مزد دهنده این تلاش و پاکی و صداقت و اخلاص است.

میرعلی اکبری با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: امروز دشمنان اعتقادات و دین ما را هدف قرار داده اند و باید مراقب باشیم که اگر دین را از دست بدهیم همه چیز خود را از دست داده ایم و در سپاه یزید هستیم که امام فرمود اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید و ما دین و دین و آزادگی خود را از دست می دهیم.

وی حضور شهدا را در دانشگاه ها و نقاط مختلف شهر موجب ایجاد روحیه ایثار و از خود گذشتگی دانست و گفت: شهدا با حضور خود معنویت و اخلاص و ایثار و شهادمت و شجاعت و از خود گذشتگی را به یاد می آورند و باید از حضور این شهدا استفاده کنیم که در جنگ نرم حامی ما شهدا هستند و فرهنگ آنها که دشمن امروز فهمیده و با آن مقابله می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار