فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء (ص):

دشمن با ایجاد تفرقه اجتماعی به دنبال آندلسی دیگر در کشور است

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء (ص) در جمع پاسداران سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: دشمن درصدد است با راه اندزی تفرقه اجتماعی، آندلسی دیگر در کشور ما ایجاد کند.
کد خبر: ۲۳۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ - 16April 2017
دشمن با ایجاد تفرقه اجتماعی به دنبال آندلسی دیگر در کشور استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار حسین یکتا در جمع پاسداران سپاه امام صادق (ع) بوشهر که در نمازخانه سپاه این استان برگزار شد، به جایگاه انقلاب اسلامی در جهان اشاره کرد و اظهار داشت: این جایگاه پر عظمت را باید از بالای دکل انقلاب به نظاره نشست.

وی تصریح کرد: ما از بالای دکل انقلاب می بینیم که دستگاه سنت الهی و فرمایشات مقام معظم رهبری سر پل فرماندهی دشمنان اسلام و انقلاب را به هم ریخته است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیاء (ص) بیان داشت: از 450 سال گذشته یعنی با کشف قاره امریکا توسط کریستف کلمب، آمار کشتار مردم جهان با هزینه های هنگفت جبهه استکبار برای تثبیت کدخدایی خود بیش از حد بوده است اما با ورود حضرت روح‌الله و پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 کل معادلات آنها به هم ریخت.

وی گفت: با وجود انقلاب اسلامی آرزوی نیل تا فرات رژیم غاصب صهیونیست نقش بر آب شد و در این خصوص ما وعده های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب را یکی پس از دیگری شاهد هستیم و ان شاء وعده مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسراعیل تا 25 سال آینده محقق خواهد شد.

سردار یکتا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص اینکه نبرد عزم‌ها و اراده‌ها شروع شده است، تاکید کرد: دنیا در دوران کنونی بین ظهور به سوی دینداری و معنویت و سقوط در بی بندوباری و بی عفتی گیر کرده است که برای تحقق وعده الهی در راستای ظهور به سوی دینداری می بایست عزم ها و اراده ها را قوی کرد و الا در منجلاب بی بندباری سقوط خواهیم کرد.

وی افزود: دشمن به دنبال ریشه کن کردن نیروهای انقلاب است و در این راه درصدد است با راه اندزی اغتشاش اجتماعی، آندلسی دیگر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد کند تا بواسطه آن به اهداف پلید خود نائل آیند.

یکتا در پایان گفت: برای اینکه دشمن نتواند به اهداف شوم خود در جامعه اسلامی دست یابد، باید چشم ما عین‌الله، دست ما یدالله و قلب ما حرم‌الله گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها