امیر حیدری در مراسم رونمایی از جدیدترین محصولات نزاجا:

راه‌اندازی خطوط تولید در نزاجا با هدف ارتقای توانمندی‌های رزمی است

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: راه‌اندازی خطوط تولید در نزاجا با هدف ارتقای توانمندی‌های رزمی این نیرو است.
کد خبر: ۲۳۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ - 16April 2017
راه‌اندازی خطوط تولید در نزاجا با هدف ارتقای توانمندی‌های رزمی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید نزاجا با اشاره به اینکه فرماندهی معظم کل قوا امسال را سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نامگذاری نموده‌اند، گفت: از این رو نیروی زمینی برای اینکه در عرصه عمل نیز ولایتمداری خود را ثابت کند، امسال 5 خط تولید را در سطح مراکز صنعتی خود راه‌اندازی کرده و قطعات مورد نیازی که برای این نیرو جنبه استراتژیکی و راهبردی دارند را تولید می‌کند.

وی افزود: راه‌اندازی این خطوط تولید در راستای ارتقای توانمندی رزمی نیروی زمینی است.
 
امیر حیدری با بیان اینکه تحرک یکی دیگر از انتظارات فرماندهی معظم کل قوا از نیروی زمینی است، افزود: سازمان جهادخودکفایی در راستای ارتقای سطح تحرک و جابه‌جایی تجهیزات و ادوات سنگین موفقیت صد در صدی داشته است و توانسته است سامانه «سلیمان یک» را طراحی کند.
 
وی با اشاره به دستاوردهای جدید سازمان جهاد خودکفایی نزاجا در حوزه سلاح‌های تک تیرانداز اظهار کرد: نیروی زمینی در حوزه ساخت و طراحی تک تیراندازها به یک قطب تبدیل شده است و امروز سلاح‌های باهر و شاهر تمامی مراحل آزمایشی و رزمایشی را طی کرده‌اند و در وزارت دفاع در خط تولید انبوه قرار گرفته‌اند. 
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش عنوان کرد: خودروی تاکتیکی مین ریز قابلیت مسدودسازی راه نیروهای مهاجم را در عرصه نبرد دارد و قادر است در مناطق ذو عارضه حضور عملیاتی داشته باشد.
 
وی سامانه کرنا را در انتقال صدا به مواضع مورد نیاز را منحصر به فرد توصیف کرد و همچنین خودروی تاکتیکی حیدر 6 را نیز خودروی توانمند در عرصه منازعات زمینی با تحرک و قدرت آتش بالا دانست.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها