مدیرکل آموزش و پرورش کرمان:

معلم ذاتاً ایثارگر است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: معلم ذاتاً ایثارگر است و معلمان شهید با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل این ویژگی را به خوبی به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۲۳۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ - 16April 2017
به گزارش دفاع پرس از کرمان، محمد محسن‌بیگی در نخستین یادواره شهدای سوادآموزی استان کرمان که در سالن پردیس خواجه نصیرالدین طوسی دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا از جنس مردم بودند و در بین مردم زندگی می‌کردند، آنها برای آسایش و امنیت ما جان خود را در طبق اخلاص گذشتند و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه معلم ذاتاً ایثارگر است، گفت: شهدا خصوصیات ویژه ای دارند و با حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل این ویژگی را به خوبی به نمایش گذاشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران وظیفه معلمین در بحث تعلیم و تربیت بسیار سنگین‌تر شد و آنها در این عرصه همچون جبهه‌های جنگ بسیار تلاش نمودند.

محسن بیگی در پایان اظهار داشت: شهدای سوادآموزی یادآور مردان بزرگی هستند که در گمنامی جنگیدند و بر خود لازم می‌دانیم در این یادواره از شهیدان «محمد علیزاده»، «هوشنگ واحدی»، «غلامعباس ریاحی» و «مجید محمودی» قدردانی نموده و به روح بلند آنان درود ورحمت می‌فرستیم و با آنها پیمان می‌بندیم که ادامه دهنده راهشان باشیم.
 
                                                       معلم شهید ذاتاً ایثارگر است 

به گزارش دفاع پرس، نخستین یادواره چهار شهید سوادآموزی استان کرمان با برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله پخش نماهنگ و خاطره‌گویی همراه بود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار