فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش:

رژه یگان‌های نزاجا با نمایش تجهیزات جدید جنگی در کرمانشاه برگزار می‌شود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش گفت: همزمان با روز ارتش رژه یگان‌های نیروی زمینی با نمایش دستاوردها و تجهیزات به روز جنگی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ - 16April 2017
رژه نیروهای زمینی ارتش با نمایش تجهیزات جدید جنگی در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، امیر فرهاد آریانفر ظهر امروز در نشست خبری که در قرارگاه منطقه‌ای غرب برگزار شد با اشاره به اینکه نیروهای ارتش در 29 فروردین اقتدار خود که صلابت ملت است را به نمایش می‌گذارند، اظهار داشت: رژه یگان‌های نیروی زمینی ارتش در کرمانشاه به مناسبت روز ارتش در مرکز استان و شهرستانهایی همچون اسلام‌آباد غرب و سرپل‌ذهاب که دارای پادگان ارتش هستند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم سان و رژه نیروی زمینی ارتش با استقرار نیروها و تجهیزات ساعت 8:30 در بزرگراه امام خمینی (ره) آغاز می‌شود، عنوان کرد: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه و استاندار در این مراسم به ایراد سخنرانی می‌پردازند و در پایان مراسم رژه و نمایش ابزارها و رویکردهای جدید جنگی نمایش چتربازی اجرا می‌شود.

آریانفر از برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا در سراسر استان در روز 28 فروردین ماه خبر داد و گفت: ارتش استان کرمانشاه 5434 شهید را تقدیم انقلاب کرده است و دیدار با خانواده شهدا، امام جمعه کرمانشاه و شهرستانهای تابعه و برگزاری مراسمی در محل شهادت شهید شیرودی در سرپل‌ذهاب در روز هفتم اردیبهشت از دیگر برنامه‌های ارتش است.

وی با اشاره به کشفیات سلاح و مهمات و مشروبات الکلی و ورود و خروج غیرمجاز از مرزهای تحت پوشش در سال گذشته، بیان کرد: با فعالیتهای شبانه‌روزی اکنون قاچاق و ورود و خروج غیرمجاز در مرزهای استان به طور تقریبی به صفر رسیده است.

آریانفر با بیان اینکه اکنون تنها دو درصد از مینهای جنگ تحمیلی شامل 10 هزار عدد در مرزهای آذربایجان تا دهانه فاو باقی مانده‌ است، گفت: این مینهای به جا مکانده به دلیل نزولات جوی و بافت خاص منطقه به روی زمین می‌آیند و از طرف دیگر با تهیه دستگاه‌های مجهزتری از طرف قرارگاه پاکسازی می‌توان مینهای تا عمق دو متری را کشف کرد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای ارتش علاوه بر جلوگیری از تهدیدات فیزیکی دشمن بخشی از توان خود را صرف مبارزه با قاچاق می‌کنند، افزود: قبیله‌ای با عنوان ندا در دیاله عراق مستقر هستند و تحرکات انفرادی علیه نیروهای خودی انجام می‌دهند اما فعالیت آنچنانی توسط آنها در مرزهای ایران ایجاد نشده و مرزها به طور کامل امن هستند اما با این وجود نیروهای ارتش برای مقابله با آنها از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها