جانشین حفاظت اطلاعات سپاه:

شهدا ظرفیت‌های جامعه را ارتقاء بخشیدند

جانشین حفاظت اطلاعات سپاه گفت: شهدا موجب بروز ظرفیت‌ها، خوداتکایی و توانمندی‌های علمی و نظامی در درون کشور و عزت و سربلندی کشور در جوامع بین‌المللی شدند.
کد خبر: ۲۳۵۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ - 16April 2017
شهدا ظرفیت های جامعه را ارتقاء بخشیدندبه گزارش دفاع پرس از قم، سردار مجید حسینی در نخستین شب یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی قم اظهار داشت: پیروزی، استقرار نظام اسلامی، اسلامی شدن دستگاه‌ها، اسلامی شدن جامعه و جهانی شدن اسلام، پنج مرحله انقلاب هستند که ما تاکنون حداکثر در مرحله دوم قرار داریم.

جانشین حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران با بیان اینکه دفاع محافظه‌کارانه از انقلاب یکی از ویژگی‌های انقلاب است گفت: شهدا تجسم باورهای اعتقادی ما هستند و بسیاری از مطالبی که پای منبرها فرا گرفتیم در میدان‌های نبرد تجسم عینی آن را مشاهده نمودیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا بر هم زننده الگوهای فراورده‌ای غربی و نظامی در همه دنیا شدند بیان کرد: شهدا از بالا به همه چیز نگاه می‌کردند و همه‌چیز را کوچک می‌دیدند. شهدا موجب بروز ظرفیت‌ها، خوداتکایی و توانمندی‌های علمی و نظامی در درون کشور و عزت و سربلندی کشور در جوامع بین‌المللی شدند.

حسینی عنوان کرد: روندی که انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه دارند بسیار موفق بوده است و امروز انقلاب اسلامی در فصل جدیدی قرار دارد و در وضعیت تهاجمی هستیم.

وی ابراز داشت: کشور ما در زمان دفاع مقدس با توجه به اوضاع منطقه در وضعیت دفاعی قرار داشت؛ ولی امروز در حالت تهاجمی موقعیتی قرار داریم و خارج از حوزه خودمان از حریم اعتقادیمان دفاع می‌کنیم.

جانشین حفاظت اطلاعات سپاه با اشاره به اینکه ما نیاز داریم به این که گفتمان «چرا در سوریه و عراق می‌جنگیم» در جهان توسعه یابد گفت: ما باید گفتمان دفاع از حرم را به دفاع از مسلمین گسترش دهیم.

وی با بیان اینکه دشمان درصدد یافتن راهی برای ضربه زدن و آسیب رساندن به کشور هستند گفت: در فتنه 88 تنها دو سامانه توییتر و فیس بوک فعال بود؛ ولی امروزه ده‌ها سامانه فعال است و آنها بسیار امیدوارند که بتوانند در کشور بی‌ثباتی ایجاد کنند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: در سطح منطقه نیز دشمان به دنبال ایجاد تفرقه در جهان اسلام هستند و امیدوارم که بتوانیم مسیر شهدا را آن‌چنان که وظیفه ما است ادامه دهیم.

به گزارش دفاع پرس، مدرسه علمیه حقانی حدود 110 شهید در دوران انقلاب و دفاع مقدس تقدیم انقلاب نموده است.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار