ضرورت حمایت رسانه ملی از فیلم «ماجرای نیمروز»

سینما در ارائه تصویر درست از روزهای ملتهب سال 60 توانسته فیلمی در خور توجه بسازد؛ لذا وظیفه رسانه ملی در هجوم تبلیغات رسانه‌ای شبکه‌های ماهواره‌ای در قلب واقعیت، ترغیب مخاطبان به دیدن «ماجرای نیمروز» است.
کد خبر: ۲۳۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ - 16April 2017
ضرورت حمایت رسانه ملی از فیلم «ماجرای نیمروز»به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، فیلم «ماجرای نیمروز» از دسته فیلم ‌هایی است که بعد از تعطیلات نوروزی با مخاطب ارتباط بسیار خوبی برقرار کرد و توانست نظر مخاطب را به خود جلب کند؛ اما اطلاع رسانی رسانه ملی به 14 روز اول فروردین ختم شد و هیچ تیزر دیگری از این فیلم در باکس رسانه ملی قرار نگرفت و حمایت از فیلم به همین تاریخ ختم شد.

این درحالی است که شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای این روزها درباره اعدام‌های سال 67 و انتخابات ایران برنامه‌‌ای مدون تدارک دیده‌اند و با جعل واقعیت، هوشمندانه در جهت اهداف ضدنظام خود فعالیت می‌کنند؛ اما فیلم «ماجرای نیمروز» که درباره ترور و مظلومیت مردم در روزهای دهه 60 است متاسفانه مورد بی مهری قرار گرفته و دیگر التفاتی از سوی رسانه ملی به این فیلم و پخش تیزر رایگان برای آن در نظر گرفته نشده است.

حال که سینما در ارائه تصویر درست از روزهای ملتهب سال 60 توانسته فیلمی در خور توجه و با استانداردهای سینمایی بسازد، وظیفه رسانه ملی در هجوم تبلیغات رسانه‌ای شبکه‌های ماهواره ای و قلب واقعیت ترغیب مخاطبان رسانه ملی به دیدن «ماجرای نیمروز» است. وقتی رسانه ملی به فیلمی که در ماهواره به تبلیغ پرداخته با اغماض برخورد کرده و باکس تبلیغ به این فیلم در کنار دیگر آثار را اختصاص می‌دهد بهتر است برای آگاه سازی مخاطب و نسل سوم انقلاب که آن روزها را تجربه نکردند تبلیغات «ماجرای نیمروز» را در دستور کار قرار دهد.

رسانه ملی در نوروز امسال به همه فیلم‌های سینمایی باکس رایگان اختصاص داد و از تولیدات سینما حمایت کرد. توقع می‌رود در فضای امروز که رسانه های غربی تبلیغات سوء علیه نظام را در سرلوحه برنامه‌های خود قراردادند، تبلیغات بیشتر و گسترده‌تری به فیلم «ماجرای نیمروز» تعلق بگیرد. توجه رسانه ملی به  فیلم «ماجرای نیمروز» که هم نظر کارشناسان را به خود جلب کرده و هم توانست سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردمی را به خود اختصاص دهد، نشانه تدبیر رسانه ملی در مقابل هجمه‌های شبکه‌های ماهواره ای و قلب واقعیت دوران دهه 60 خواهد بود.
 
منبع: فارس
نظر شما
پربیننده ها