فرمانده نیروی زمینی سپاه:

سپاه با تمام توان در کنار مردم سیل‌زده آذربایجان خواهد بود

سردار محمد پاکپور گفت: سپاه با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارد در کنار سیل‌زدگان و خانواده‌های داغ‌دیده خواهد بود.
کد خبر: ۲۳۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ - 16April 2017
سپاه با تمام توان در کنار مردم سیل زده آذربایجان خواهد بودبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه امروز (یک‌شنبه) در بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب آذربایجان شرقی اظهار داشت: سپاه با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارد در کنار سیل زدگان و خانواده‌های داغ‌دیده خواهد بود.

وی با بیان اینکه  سیل خسارت سنگینی به روستای چنار در شهرستان عجب‌شیر وارد کرد و 20 نفر از اهالی این روستا جان خود را از دست داده‌اند، افزود: سیل 12 واحد مسکونی را در این روستا به کلی از بین برده و خسارات مالی زیادی به روستاییان وارد کرده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: ما باید ابتدا نیازها را احصا کنیم. هر کمکی که نیاز باشد واحدهای سپاه در استان و کشور آن را محقق خواهند کرد.

سردار پاکپور با تاکید بر جابه‌جایی خانه‌های روستایی گفت: برای خانواده‌هایی که خانه خود را از دست داده اند زمین های مناسب برای ساخت و ساز و دور از حریم رودخانه ها باید در نظر گرفته شود و تمامی خانه های این روستا باید جابجا شوند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه از دقایق اولیه در محل حادثه حضور یافته و تا پایان عملیات امداد و نجات و اسکان در کنار مردم خواهد بود.

سردار پاکپور افزود: مهندسان نیروی زمینی سپاه و دیگر کارشناسان امر در بحث لایروبی و احداث پل و ساخت خانه به خانواده ها که در سیل خانه و کاشانه خود را از دست دادند کمک خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار