مدیرکل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

فرهنگ ایثار و شهادت بر رسانه‌ها حاکم باشد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: وجود امنیت پایدار و به دست آوردن دستاوردهای هسته‎ای همه در سایه فرهنگ دفاع مقدس که برخاسته از فرهنگ ایثار و شهادت است، به دست آمده و بدون شک این فرهنگ باید بر رسانه‌های ما نیز حاکم باشد.
کد خبر: ۲۳۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴ - 17April 2017
فرهنگ ایثار و شهادت بر رسانه‌ها حاکم باشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، رضا دهبانی‌پور امروز در نشست مشترک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های امنیتی و قضایی کهگیلویه و بویراحمد با اصحاب رسانه اظهار داشت: امنیت و آسایش پایه اصلی پیشرفت و توسعه اجتماعی و فرهنگی هر جامعه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه شهروندان یک جامعه نیازمند امنیت ذهنی و جسمی هستند، افزود: امنیت اولویت و موضوع درجه یک در هر کشور است و ایران اسلامی به واسطه ایمان و اقتدار نظامی صاحب قدرت و امنیت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در فلسفه وجودی حکومت‌ها به امنیت درون جامعه اشاره‌ شده است، گفت: به فرموده امام علی (ع) حق مردم بر حاکمان تامین امنیت جامعه و اجتماع است و به لطف پروردگار امنیت کنونی ایران اسلامی با زحمات شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی برقرار و پایدار است.

دهبانی‌پور با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش موجود در کشور مدیون تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: با وجود نا امنی‌های برخی کشورهای همسایه و دنیا، ایران به عنوان کشوری نمونه در ایجاد امنیت پایدار در جهان شناخته می‌شود.

وی بیان کرد: وجود امنیت پایدار و به دست آوردن دستاوردهای هستهای همه در سایه فرهنگ دفاع مقدس که برخاسته از فرهنگ ایثار و شهادت است، به دست آمده و بدون شک این فرهنگ باید بر رسانه‌های ما نیز حاکم باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: وظیفه همه مردم این کشور پاسداری این امنیت در جامعه است، اما گاهی بعضی افراد با بی‌دقتی و بدون توجه به رعایت اخلاق حرفه‌ای رسانه، امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند.

دهبانی‌پور با بیان اینکه رسانه هم حق آزادی دارد اما نباید به خاطر آزادی قلم به دیگران آسیب برسانند، گفت: آزادی یعنی اینکه در زندگی دیگران اختلال ایجاد نکنیم و آزادی قلم به معنایی شانتاژ، تخریب و ولنگاری نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها