سردار «پاکپور»:

سپاه با تمام توان در کنار سیل‌زدگان است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه با تمام توان و امکاناتی که در اختیار دارد در کنار سیل‌زدگان و خانواده‌های داغدیده خواهد بود.
کد خبر: ۲۳۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵ - 16April 2017
به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور»، فرمانده نیروی زمینی سپاه درحاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیل خسارت سنگینی به روستای «چنار» وارد کرده و ۲۰ نفر از اهالی این روستا جان خود را از دست داده‌اند.
 
وی افزود: سیل همچنین ۱۲ واحد مسکونی را در این روستا به کلی از بین برده و خسارات مالی زیادی به روستاییان وارد کرده است.
 
سردار پاکپور با تاکید بر جابه جایی خانه های روستایی گفت: برای خانواده‌هایی که خانه خود را از دست داده‌اند زمین‌های مناسب برای ساخت و‌ساز و دور از حریم رودخانه‌ها باید در نظر گرفته شود و تمامی خانه‌های این روستا باید جابه‌جا شوند.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: سپاه از دقایق اولیه در محل حادثه حضور یافته و تا پایان عملیات امداد و نجات و اسکان در کنار مردم خواهد بود.
 
سردار پاکپور افزود: مهندسان نیروی زمینی سپاه و دیگر کارشناسان امر در بحث لایروبی و احداث پل و ساخت خانه به خانواده‌ها که در سیل خانه و کاشانه خود را از دست دادند کمک خواهند کرد.
 
گفتنی است؛ در حادثه سیل در روستای چنار عجب شیر، ۲۰ تن از اهالی این روستا مفقود شدند که تاکنون اجساد ۱۸ تن از آنها پیدا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها