به مناسبت اربعین شهدای گمنام؛

یادواره «یاد یاران» در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد

یادواره یاد یاران به مناسبت اربعین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در سالن آمفی‌تئاتر این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۵۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱ - 17April 2017
یادواره «یاد یاران» در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از یاسوج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد، همایش «یاد یاران» روز یکشنبه 27 فروردین ماه به مناسبت اربعین شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استان برگزار شد.

امام جمعه باشت در این آیین با بیان اینکه اهل ایمان باید دشمن‌شناس باشند، اظهار داشت: اگر نتوانیم دشمن خود را بشناسیم و یا به موقع تشخیص ندهیم، آن وقت نخواهیم توانست وظیفه خود را به درستی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام عبودی افزود: نگذاریم دیر شود. دشمن را به موقع تشخیص دهیم و با او مقابله کنیم.

امام جمعه باشت با بیان اینکه بنا به آیات قرآن کریم یک دشمن اصلی از اول تا آخر ما خواهیم داشت، بیان کرد: این دشمن قوم یهود است که در سوره مائده و در سوره های دیگر از آن نام برده شده است.

عبودی به بیان ویژگی‌های فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و اظهار کرد: انتخابات یک مسئله ملی است که همه باید با مشارکت خود یک انتخابات پرشور را رقم بزنند.

وی تاکید کرد: باید با حضور حداکثری ملت با آرامش، امنیت و اخلاق انتخابات باشکوه را برگزار کنیم و به دنیا اثبات کنیم که پای انقلاب ایستاده‌ایم. همه و همه، گروه‌ها و احزاب در انتخابات پیش رو با رعایت اخلاق، تعامل و وحدت در انتخابات مشارکت داشته باشند.

امام جمعه باشت گفت: باید در انتخاب دین‌مان را به شهدا با یک انتخابات خوب ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار