سردار کرمی خبر داد؛

مشارکت 20 هزار نیروی یگان ویژه در تامین امنیت انتخابات 96

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی از مشارکت 20 هزار نفر از نیروهای این یگان‌ در تامین امنیت انتخابات 29 اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۲۳۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ - 17April 2017
مشارکت 20 هزار نیروی یگان ویژه در تامین امنیت انتخابات 96

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن كرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع کارکنان این یگان‌ها اظهار کرد: 29 ارديبهشت؛ روز سرنوشت‌سازی برای ملت ايران خواهد بود، برای برگزاری انتخاباتی امن و باشکوه، 20 هزار نيرو در يگان‌های ويژه سراسر كشور، در قالب قرارگاه عملياتی «ظفر» انجام وظيفه خواهند كرد.

وی افزود: آنچه كه مربوط به نيروی انتظامی و يگان‌های ويژه ناجا در عرصه انتخابات است، برگزاری انتخابات در فضايی سرشار از نظم و امنيت است كه از مدت‌ها قبل، نسبت به تحقق این مهم، برنامه‌ريزی‌های لازم صورت گرفته است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا ادامه داد: سعی كرديم برای برگزاری انتخابات، قرارگاه عملياتی «ظفر» را به ظرفيت سه برابر نيرو و تجهيزات ارتقاء دهيم كه اين مهم خود پيام هشداردهنده‌ای برای دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی تأكيد كرد: در تلاش هستیم اين انتخابات نيز همچون انتخابات گذشته، در كمال آرامش و اقتدار برگزار شده و برگ زرين ديگری بر افتخارات کشور ثبت شود.

وی با اشاره به رویکرد جامعه محوری ناجا خاطرنشان کرد: با بهره‌گيری از رسانه‌ها و ساير امكانات موجود در كشور، اين هدف و رویکرد نیروی انتظامی را دنبال می‌كنيم.

سردار کرمی اضافه کرد: معتقديم كه آمادگي و ارتقاء توان رزم، يك عامل مهم بازدارنده است؛ چرا كه اگر توان آمادگي ارتقاء يابد، قطعاً از خطرات و تهديدات جلوگيری شده و سياست‌های يگان‌های ويژه ناجا محقق خواهد شد.

وی تاکید کرد: با ارائه سياست‌های كلان و تصويب آنها، به دنبال ايجاد راهبردهای بازدارنده هستيم كه در راستای این مهم، اقدامات قابل توجهی صورت گرفته است.

سردار کرمی، اشراف اطلاعاتی را يكی دیگر از راهبردهای بازدارنده برشمرد و افزود: بايد تلاش كنيم تا بر ماموریت‌ها با اشراف اطلاعاتی تسلط کامل داشته باشیم.

وی با اشاره به آموزش و اهميت آن در يگان‌های ويژه ناجا، تأكيد كرد: آموزش‌های علمی، ميدانی و عملی خوبی را با موفقيت پشت سرگذاشتيم به طوری که تمرکز بر آموزش در ارتقاء مهارت‌های کارکنان موثر بوده است.

اين مقام ارشد انتظامی يادآور شد: بخشی از تجهيزات یگان ویژه در حوزه‌های مختلف، توليد و مورد بهره برداری قرار گرفته است و بخش ديگر آن نيز به صورت انبوه در حال ساخت است كه اميدواريم با بهره گيری از تجهیزات به روز بتوانيم همچون گذشته موفق عمل کنیم.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار