حسن لفافیان:

ابوالقاسم طالبی در حال نگارش سریالی تاریخی است

مشاور کارگردان و برنامه‌ریز فیلم «یتیم‌خانه‌ ایران» گفت: پیش از عمل جراحی آقای طالبی مشغول نگارش فیلمنامه سریالی تاریخی بود. هم اکنون نیز اطلاع دارم با سرعت کمتر نگارش این فیلمنامه توسط وی ادامه دارد.
کد خبر: ۲۳۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ - 17April 2017
ابوالقاسم طالبی در حال نگارش سریالی تاریخی استبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حسن لفافیان مشاور کارگردان و برنامه‌ریز فیلم «یتیم‌خانه‌ ایران» در خصوص وضعیت جسمانی ابوالقاسم طالبی گفت: در حال حاضر وضعیت جسمانی آقای طالبی بسیار خوب است و تمامی مراحل درمان را مرتب و به خوبی پیگیری کرده و در خانه مشغول استراحت است.

وی ادامه داد: طالبی به صلاحدید پزشک تا اواسط شهریور به مصرف داروها و استراحت می‌پردازد تا پس از معاینه و به تشخیص پزشک در صورت نیاز برای عمل بعدی قلب اقدام کند.

مشاور کارگردان و برنامه ریز فیلم «یتیم‌خانه‌ ایران» تصریح کرد: طی ملاقات‌هایی که با آقای طالبی داشته‌ام، وی کاملاً سلامت عمومی‌اش را به دست آورده و حتی شب ها به پیاده‌روی می رود.

لفافیان با اشاره به نگارش فیلمنامه اثر جدید طالبی خاطرنشان کرد: پیش از ابتلا به این بیماری و عمل جراحی آقای طالبی مشغول نگارش فیلمنامه سریالی تاریخی بود و حتی برای نگارش دقیق و منسجم آن به شهر اصفهان رفته بود. هم اکنون نیز اطلاع دارم هر چند کمی با سرعت کمتر اما هنوز نگارش این فیلمنامه توسط وی ادامه دارد.
 
منبع: میزان

 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار