پیکر شهید «مهدی سلماسی» در ارومیه تشییع شد

پیکر مطهر شهید سرگرد «مهدی سلماسی»، مسئول ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیرانشهر که روز گذشته در خروجی این شهر به سمت «چیانه» مورد هدف گلوله اشرار قرار گرفته بود، در ارومیه تشییع شد.
کد خبر: ۲۳۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۴ - 17April 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «مهدی فعال»، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی روز (یکشنبه) در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: این افسر انتظامی ساعت 9 صبح روز (شنبه) 26 فروردین بر اثر تیراندازی افراد ناشناس از یک «پژو» مشکی رنگ مورد هدف گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

«مهدی فعال» با قدردانی از ایثارگری‌ها و تلاش شبانه روزی عوامل انتظامی در این استان مرزی افزود: نیروهای انتظامی نقش مهمی در تامین امنیت این استان دارند و در این مسیر جان و مال را نثار مردم و انقلاب اسلامی می‌کنند.

آئین تشییع جنازه این افسر انتظامی روز (یکشنبه) با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی و همکاران این شهید از میدان انقلاب به سمت مزار شهدای ارومیه برگزار شد.

آذربایجان‌غربی با دارا‌بودن بیش از 960 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای ترکیه، عراق و جمهوری خودمختار «نخجوان» از جمله استان‌های درگیر با معضل قاچاق کالا در کشور محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار