بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت روز ارتش؛

ارتش نقش بزرگی در همه عرصه‌های دفاعی دارد

روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز پاسداشت شجاعت و دلاوری‌های عزیزانی است که با تکیه بر ایمان و دانش بومی در همه عرصه‌های دفاعی از اسلام نقش بزرگی دارند.
کد خبر: ۲۳۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ - 18April 2017
ارتش نقش بزرگی در همه عرصه‌های دفاعی دارد
به گزارش دفاع پرس از کرمان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت روز ارتش بیانیه‌ای صادر کرد.
 
در این پیام آمده است: «بیست و نهم فروردین، یادآور حماسه و ایثار و گذشت غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز پاسداشت شجاعت و دلاوری‌های عزیزانی است که با تکیه بر ایمان و دانش بومی در همه عرصه‌ها دفاعی از اسلام نقش بزرگی دارند و دفاع از کیان و مرزهای آبی و خاکی کشور در برابر تهدیدات بیگانگان را سرلوحه مأموریت‌های خود قرار داده اند.
 
ارتش سرافرازانه بیعتی جاودانه با رهبر‌شان امام خمینی (ره) بستند و حماسه جاودانی را در تاریخ پرافتخار این سرزمین رقم زدند که امام عزیز و رهبری فرزانه همواره از آنها به عنوان پشتوانه و حافظ همیشگی انقلاب یاد کرده‌اند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت شهیدان، جانبازان و بزرگ مردانی است که در راه حفظ عزت و استقلال میهن اسلامی و شرافت ملت ایران از جان خود گذشتند و در این مسیر تاریخ درخشانی را از خود برجای نهادند.

امروز ارتش توانمند جمهوری اسلامی ایران با تجارب ارزشمند دوران جنگ و با هدایت فرماندهی معظم کل قوا و بهره‌مندی از نیروهای متعهد و متخصص و به کارگیری پیشرفته‌ترین ابزارها نظامی و مجهز شدن به دانش و فناوری‌ روز دنیا، توانسته است به عنوان ارتشی قدرتمند در منطقه و جهان مطرح باشد.
 
اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان این روز بزرگ را به همه‌ ارتشیان دلاور تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت آنان را تحت زعامت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» از پیشگاه ایزد منان مسئلت می‌نماید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار