با آسمانی‌های ارتش/ 15

خدايا ما را از اسارت دنيا برهان و به سعادت آخرت برسان

شهید کریم بیاتی به عنوان کادر ارتش در جبهه حضور يافت و بیست و یکم بهمن 1364 با سمت فرمانده گردان شهادت از لشکر 77 خراسان در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.
کد خبر: ۲۳۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ - 18April 2017
خدايا ما را از اسارت دنيا برهان و به سعادت آخرت برسانبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، کريم بیاتی هشتم فروردین 1341 در روستای اشكفتک از توابع شهرستان شهرکرد به دنيا آمد. پدرش عزیزالله، کارگر ذوب آهن بود. تا پایان دوره کارشناسی در رشته علوم و فنون نظامی درس خواند و به عنوان کادر ارتش در جبهه حضور يافت. بیست و یکم بهمن 1364 ، با سمت فرمانده گردان شهادت از لشکر 77 خراسان در شلمچه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. پیکرش 18 ماه در منطقه بر جا ماند و پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.

فرازی از وصيتنامه شهيد

خدايا تو مي‌دانی كه من در اين لحظه، خالصانه و مخلصانه قدم در اين راه نهادم و از همه چيز زندگی گذشتم و همه ماديات و معنويات زندگی را ناديده گرفتم. خدايا تو به من كمک كن كه با قلبي پاک بتوانم اين راه را ادامه دهم. ای خدای بزرگ خوب ميدانی كه در اين دنيا خيلی كم انسانهايی پيدا می‌شوند كه به فكر هم يا هم نوع خود باشند. خدايا ما را از اسارت دنيا برهان و به سعادت آخرت برسان. در جامعه‌ای كه هر كس فكر خويش و فكر دنياداری خويش باشد هيچ پيشرفتی حاصل نمی‌شود و بشر را به منجلاب يأس می‌كشاند و انسان را در گرداب‌های نيستی و باتلاق‌های پستی مفقود می‌سازد، گيرم كه من حالا هم زنده بمانم آيا می‌توانم ميلياردها سال به زندگي خود ادامه دهم؟ سرنوشت آخر من چيست و چه خواهد شد؟ مگر من نمی‌ميرم، پس بهتر است راه را خودم انتخاب كنم و با شرافت زانوهای من به زمين بيفتد و سر تعظيم در برابر پروردگار خود فرود آورم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها