مسئول سازمان اردویی راهیان نور استان کرمانشاه:

بیش از 25 هزار نفر در سالروز عملیات بازی‌‌دراز شرکت می‌کنند

مسئول سازمان اردویی راهیان نور استان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 25 هزار نفر از سراسر میهن اسلامی در برنامه بزرگداشت شهدای عملیات غرور‌آفرین بازی‌‌دراز حضور یابند.
کد خبر: ۲۳۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ - 18April 2017
بیش از ۲۵ هزار نفر در سالروز عملیات بازی دراز شرکت می‌کنند

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار علی یوسفی‌راد مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه استان کرمانشاه، اظهار داشت: هفتم و هشتم اردیبهشت‌ماه دو برنامه بزرگداشت شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز در منطقه عمومی سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود، که برنامه‌های سالروز عملیات بازی‌دراز افتتاحیه راهیان نور در سال 96 نیز خواهد بود.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه استان کرمانشاه در تشریح این برنامه‌ها گفت :در شب پنجشنبه هفتم اردیبهشت و پس از نماز مغرب و عشا یادواره شهدای عملیات بازی‌دراز در مسجد جامع سرپل‌ذهاب با حضور کاروان‌های راهیان نور و سخنرانی و مداحی مداحان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی‌دراز در صبح جمعه هشتم اردیبهشت انجام می‌شود افزود: صعود کاروانهای راهیان نور به ارتفاعات بازی‌دراز از ساعت هفت صبح شروع خواهد شد و در طول مسیر راویان دفاع مقدس به بیان خاطرات آن سالها می‌پردازند.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه استان کرمانشاه در مورد سخنرانان این دو برنامه گفت: سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و سرلشکر پاسدار دکتر رحیم صفوی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا سخنرانان و حاج صادق آهنگران مداح این مراسم هستند.

یوسفی‌راد افزود: با توجه به گستردگی حضور زائران در برنامه بزرگداشت شهدای بازی‌دراز برای اسکان حاضران در چهار شهرستان برنامه‌هایی پیش‌بینی شده که در شهرستان گیلان‌غرب 2500 نفر، در قصرشیرین 1500 نفر، در سرپل‌ذهاب 10 هزار نفر و در دالاهو هزار نفر اسکان داده می‌شوند.

وی از آمادگی استان کرمانشاه برای میزبانی از حاضران در این دو برنامه خبر داد و گفت: کارهایی مقدماتی همچون نصب بنر و فضاسازی محیطی برای سالروز عملیات بازی‌دراز انجام شده که بخش بزرگی از اقدامات در شهرستان سرپل‌ذهاب بوده و با حضور مردمی همراه است.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی متعدد در طول مسیر صعود به ارتفاعات بازی‌دراز افزود: در برپایی این ایستگاه‌های صلواتی از ظرفیت‌های مردمی در قالب سازمان‌های مردم‌نهاد، اصناف، صنایع و ادارات استفاده شده است که اصناف برای نخستین بار در برگزار این برنامه حضور دارد.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش موجود در کشور را مدیون خون شهدا می‌دانیم بیان کرد: شهدا در کنار رزمندگان، جانبازان و ایثارگران حق آبرو و حیات بر گردن مردم دارند و شهدای دفاع مقدس آبروی نظام اسلامی هستند که بزرگداشت مقام آنها وظیفه‌ای همگانی است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار