همزمان با روز ارتش؛

کارکنان لشکر 16 زرهی قزوین به مقام شهدا ادای احترام کردند

همزمان باروز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین به مقام شهدا ادای احترام کردند.
کد خبر: ۲۳۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ - 18April 2017
پرسنل لشکر 16 زرهی قزوین به مقام شهدا ادای احترام کردندبه گزارش دفاع پرس از قزوین، همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی، امیر سرتیپ دوم ستاد حمزه بیدادی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین به همراه فرماندهان و کارکنان این قرارگاه عملیاتی به مقام شهدا ادای احترام کردند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، در این مراسم با گرامی‌داشت روز ارتش، گفت: این روز فرصت مناسبی است تا ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، بخشی از دلاوری‌های 44هزار شهید ارتش، 3 هزار شهید لشکر 16 زرهی قزوین و جانبازان و رزمندگان ارتش برای مردم بازگو شود.

وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در رابطه با اینکه «تضعیف ارتش، تضعیف اسلام است»، افزود: تقارن این پیام تاریخی حضرت امام (ره) با بهار، بهار و شکوفایی ارتش را به همراه داشت.

امیر سرتیپ دوم ستاد بیدادی با بیان اینکه امروز طراوات و شادابی در ارتش موج می‌زند، گفت: امنیت و آرامش موجود در کشور آن هم در ناامن‌ترین منطقه‌ی جهان، وابسته به مردم، نیروهای نظامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین، افزود: وظيفه‌ی ما در اولین روز از هفته ارتش، حضور در مزار شهدا و تجليل از مقام والای آنان است، تا هميشه به يادشان باشيم و روحيه ايثارگری آنها را بستاييم.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل بر مزار شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم با آرمان‌های امام راحل و شهیدان تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار