ارشد نظامی ارتش در استان البرز:

ارتش حزب‌الله گوش به فرمان فرمانده کل قواست

امیر سرتیپ دوم ستاد «عباسعلی اسدی» گفت: فرزندان این ملت در ارتش حزب‌الله همراه با نیروهای مسلح چون سپاه قدرتمند و نیروی انتظامی تمام تحرکات دشمن را رصد می‌کنند و در مواقع نیاز، مانند هشت سال دفاع مقدس، گوش به فرمان مقام عظمای ولایت، پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان خواهند داد.
کد خبر: ۲۳۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ - 18April 2017
ارتش حزب الله گوش به فرمان دستورات فرمانده کل قواست

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان البرز، امیر سرتیپ دوم ستاد «عباسعلی اسدی»، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور و ارشد نظامی آجا در استان البرز، به عنوان اولین سخنران مراسم رژه ارتش نیروهای مسلح در کرج اظهار داشت: در آغاز راه این انقلاب بزرگ، ارتش به بازوی قدرتمند حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب تبدیل شد.

وی افزود: در زمان حکومت ستمشاهی، ارتش ما قدرتمند ولی وارداتی و کاملا وابسته بود، اما با روحیه خودباوری و اعتقادی که حضرت امام (ره) در روح ارتش دمید، ارتش ما توانست از وابستگی رها شده و کاملا با روحیه انقلابی و شهادت طلبی از مبانی انقلاب و مرزهای کشور دفاع کند.

امیر اسدی در ادامه خاطرنشان کرد: فرزندان این ملت در ارتش حزب الله همراه با نیروهای مسلح چون سپاه قدرتمند و نیروی انتظامی، تمام تحرکات دشمن را رصد می کنند و در مواقع نیاز، مانند هشت سال دفاع مقدس، گوش به فرمان مقام عظمای ولایت، پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان خواهند داد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار