بیانیه سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش؛

تا آخرین قدم در کنار همه نیروهای ارزشی نظام می‌ایستیم

سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامی‌داشت روز ارتش اعلام کرد که تا آخرین قدم در کنار همه نیروهای ارزشی نظام به ویژه ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران خواهد ایستاد.
کد خبر: ۲۳۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ - 18April 2017

تا آخرین قدم در کنار همه نیروهای ارزشی نظام می‌ایستیمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در بیانیه سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی آمده است:

سالروز پیام تاریخی حضرت امام راحل عظیم الشان در استقرار و تحکیم نیروهای متدین و ولایتمدار ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور رشادت ها و دلاورمردی‌های نیروهای مختلف ارتش به ویژه در دوران دفاع مقدس است.

امروز فرصتی مغتنم برای تجلیل از زنان شهیده ارتشی، امدادگران و رزم آوران و خانواده های معزز شهدای ارتش به شمار می‌رود که با اطاعت از ولی امر و رهبری نظام و با تکیه بر وحدت و انسجام ملت مومن و آزادی خواه ایران اسلامی الگویی شایسته از همراهی و همگامی ملت ایران عزیز را به عرصه ظهور رساندند.

حافظه ملت ایران این روز بزرگ را فراموش نمی‌کند چرا که با رهبری امام، فتنه‌های زمان در نطفه خاموش شدند و این نیز در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی ایران خود سرآغازی برای ارائه الگوی امنیتی از سوی ایران اسلامی، در جهان قلمداد می‌شود.

این روز با شکوه یادآور مجاهدت و ایثار خانواده های ارتشیان عزیز است که همگام و همراه ملت توانستند با مشارکت و ایمانشان در مسیر انقلاب و آرمان های اصیل اسلامی و پیروزی رهبر فرزانه، درعرصه‌های گوناگون، همسران و برادرانشان را در جهت تحقق اهداف نظام یاری کنند و در این سعادتمندی مبدا همه‌ی خیرات شوند.

جا دارد در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی، از خانواده‌های این عزیزان که با شکیبایی هر چه تمام تر و ایستادگی بی‌بدیل دوشادوش خانواده‌های خود ایستادند قدردانی نماییم. همسران و مادرانی که در هر زمان و در جای جای میهن اسلامی دوشادوش مردان، حضور و ظهور داشته و در لحظه لحظه رشد و تعالی انقلاب و نظام نقش ایفا کردند.

سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در این روز بزرگ، با تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز ضمن تبریک فرا رسیدن روز ارتش یک بار دیگر اعلام می‌دارد در حفظ و نگهداری و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تا آخرین قدم در کنار همه نیروهای ارزشی نظام به ویژه ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران با وحدت و همدلی و انسجام ملت تا ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) خواهد ایستاد.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها