درویش امیری:

تجهیزات مدرن دفاعی را به برکت دانشمندان جوان در داخل کشور می‌سازیم

استاندار زنجان در مراسم رژه نیروهای مسلح استان زنجان گفت: امروز به برکت حضور دانشمندان جوان در نیروهای مسلح، می‌توانیم تجهیزات مدرن بسازیم.
کد خبر: ۲۳۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ - 18April 2017
تجهیزات مدرن دفاعی را به برکت دانشمندان جوان در داخل کشور می‌سازیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از زنجان، «درویش امیری» استاندار زنجان در مراسم رژه نیروهای مسلح استان زنجان که صبح امروز (سه‌شنبه) مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس، خانواده شهدا، جانبازان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، با بیان اینکه ارتش امروز ارتش ولایی و ولایتمدار است٬ اظهار داشت: اگر امروز ارتش مدرن و باتجهیزات داریم را مدیون امام بزرگوارمان هستیم که امروز با هدایت های فرماندهی معظم کل قوا مقابل تجاوز دشمن قرار گرفته اند.

استاندار زنجان افزود: امروز با هدایت مقام معظم رهبری با تجهیزات مدرنی که با تکیه بر دانش داخلی تولید کرده‌ایم از ایران اسلامی دفاع می کنیم.

درویش امیری گفت: ما بیانمان این است که با دنیا با منطق سخن گوییم. اگر تهدیدی شویم با قدرت مقابله خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس باعث شد تا بتوانیم از حقوق این ملت در زمان تحریم دفاع و از منابع بهره بریم، افزود: امروز به برکت دانشمندان جوان در داخل نیروهای مسلح می توانیم تجهیزات مدرن بسازیم که نیازی به کشورهای بیگانه نیست.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح از ملت و مملکت اسلامی دفاع می کنند تا این مملکت به دست نااهلان نیافتد همچنان که در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار