نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار نظامی هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز گفت: نیروهای مسلح ایران از چنان قدرتی برخوردار هستند که در هیچ برهه‌ای صاحب آن قدرت نبوده‌اند.
کد خبر: ۲۳۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ - 18April 2017
نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار نظامی هستندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز صبح امروز در مراسم رژه‌ نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، با اشاره به رشادت‌های نیروهای نظامی در طول دفاع مقدس، اظهار داشت: ارتشی‌ها در طول دفاع مقدس دین خود را به اسلام ادا کردند و در عملیات‌های مختلف حماسه آفریدند.

وی افزود: امتیاز بارز ارتش ایران از سایر ارتش‌ها این است که آنان علاوه بر پیروی از دستورات اسلام، از مکتب مولای متقیان و امام حسین (ع) الهام می‌گیرند و فرمانده‌شان یک شخصی عادی نیست بلکه نایب امام زمان (عج) می‌باشد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ارتشی‌ها علاوه بر نظامی بودن پیروی از امر ولایت فقیه را وظیفه‌ شرعی خود می‌دانند، خاطرنشان کرد: اینکه امروز مستکبرین به ساخت تجهیزات نظامی و موشکی توسط ایران اعتراض دارند، مقوله‌ جدیدی نیست چراکه آنان در اوایل انقلاب نیز هم‌صدا با عده‌ای در داخل خواستار انحلال ارتش بودند که امام خمینی (ره) در برابر این خواسته‌ شوم‌ آنها ایستادند.

وی یادآور شد: ارتش جنگ را با خون و پوست خود لمس کرده است و امروز علاوه بر دارا بودن تجهیزات مدرن، از نیروهای جوان و مجرب برخوردار می‌باشد.

نماینده‌ی ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به وحدت منسجم نیروهای مسلح ایران اشاره کرد و توضیح داد: نیروهای مسلح ایران از چنان قدرتی برخوردار هستند که در هیچ برهه‌ای صاحب آن قدرت نبوده‌اند و به همین دلیل نیز علاوه بر تامین امنیت داخلی، امنیت را در منطقه نیز برقرار می‌نمایند.

وی بیان داشت: همین نیروهای نظامی بودند که توانستند داعش را به زانو درآورند و مقابل تروریست‌ها ایستادگی کنند.

آیت‌الله شبستری در پایان از زحمات نیروهای نظامی از جمله ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در کمک به سیل‌زدگان سیل اخیر آذربایجان‌شرقی  قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار