دیدار استاندار خراسان جنوبی با دو تن از خانواده‌های معزز شهدای ارتش

استاندارخراسان جنوبی با فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامي ايران با دوتن از خانواده‌های معزز شهدای ارتش قهرمان ديدار کرد و از نزديک در جريان مسائل، مشکلات و درخواست‌های آنان قرار گرفت.
کد خبر: ۲۳۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ - 18April 2017
به گزارش دفاع پرس از بیرجند و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سيد علي اکبر پرويزي در اين ديدار با بيان اينکه شهداء و ايثارگران در راه صيانت از ايران عزيز و خاك پاك مهين اسلامي از تمام هستی و جان خود گذشتند، اظهار داشت: امروز وظيفه مسئولين خدمت به اين عزيزان و تلاش در جهت كاهش مشكلات آنان است.

وی شهداء و جامعه ایثارگری را الگو و مايه افتخار آحاد مختلف جامعه دانست و ابراز اميدواري کرد بتوانيم درجهت رضايت خانواده شهدا تلاش کنيم چرا که شهداء ناظر بر اعمال ما است.

مقام عالی دولت در استان، با اشاره به اینکه در زمینه مشکلاتي که خانواده بزرگ ايثارگري با آن مواجه است آماده هرگونه مساعدت و همكاري هستيم، گفت: شهداء و ايثارگران مسير شهادت را آگاهانه و مبتني بر شناخت انتخاب كردند.

پرویزی، در دیدار با خانواده جاويدالاثر شهيد غلامحسين عربي نيز گفت: وضعيت مناطق جنگي به شکلي بود که خيلي از عزيزان ما به جبهه رفتند و ديگر برنگشتند.

این گزارش حاکیست ؛ شهید غلامحسين عربي در ۲۳ تيرماه ۱۳۶۱ و در منطقه عملياتي رمضان و در عمليات رمضان و شهيد محمدرضا حسيني نيز در تاريخ ۱۷ دي ماه ۱۳۶۴ در جزيره مجنون بر اثر اصابت ترکش به درجه رفيع شهادت رسيده بودند.

بر پایه این گزارش؛ در این ديدار معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار خراسان جنوبي، فرمانده ارشد آجا در استان، مشاور و مديرکل حوزه استاندار، مديرکل روابط عمومي استانداري، مشاور استاندار در امور ايثارگران ، فرماندار شهرستان بيرجند ، مديرکل بيناد شهيد و امور ايثارگران استان و جمعي از فرماندهان نظامي استاندار خراسان جنوبي را همراهي مي كردند.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها