مدير آموزش و پرورش دير:

حضور در کنار خانواده‌های شهدا توفیقی بزرگ برای مسئولین است

مدير آموزش و پرورش دير گفت: مسئولين برای تلاش بيشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نيازمند دعای خانواده شهدا هستند و حضور در کنار خانواده‌های معظم شهدا یک توفیق بزرگ برای آنان است
کد خبر: ۲۳۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ - 18April 2017
توفیق بزرگ برای مسئولین حضور در کنار خانواده های معظم شهدا استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، احمد عبدالله‌زاده در ديدار با خانواده شهيد امرالله تنگستانی اظهار داشت: مسئولين برای تلاش بيشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نيازمند دعای خانواده شهدا هستند و توفیق بزرگ برای مسئولین حضور در کنار خانواده‌های معظم شهدا است.

مدير آموزش و پرورش دير با اشاره به اينكه هر موفقيتی كه دولت و نظام دارد مرهون فداكاری شهداست گفت: مردم كشورمان قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی افزود: اتحاديه انجمن‌های اسلامی از پايگاه‌های بسيار مهم در مدارس بشمار می‌رود كه نقش تربيتی و دينی دانش‌آموزان و تربيت اسلامی آنان را بر عهده دارد
.
عبدالله‌زاده گفت: ما مسئولين برای تلاش بيشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نيازمند دعای خانواده شهدا هستیم و حضور در کنار خانواده‌های معظم شهدا یک توفیق بزرگ برای آنان است.

امام جمعه آبدان نیز در این دیدار گفت: خانواده‌های شهدا به ویژه مادران گرانقدر شهیدان چشم و چراغ هدایت ملت هستند.
 
حجت‌الاسلام حميدبی‌نژاد افزود: خدمت به خانواده‌های معظم شهدا وظیفه شرعی، دینی و انسانی همه ما و یکی از اصلی‌ترین وظایف مسئولین است   .
 
مسئول اتحاديه انجمن‌های اسلامي استان بوشهر نيز در اين ديدار گفت: در طرح «مادران آسمانی» دانش‌آموزان عضو انجمن اسلامی استان به دیدار مادران شهدا رفته تا علاوه بر تکریم آنان با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.
 
عبدالرحيم افزوغ با اشاره به اينكه يكي از شاخص‌هاي مهم در اتحاديه انسجام بخش فعاليت‌های پرورشی است افزود: نماز جمعه بزرگترین و مهمترین قرارگاه فرهنگی و دینی در کشور است كه در راس آن ائمه جمعه هستند و ضروری است دانش‌آموزان ارتباط خود را با اين قرارگاه ارتقاء دهند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار