در راستای پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس صورت گرفت؛

امضای تفاهمنامه همکاری بین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس و ورزش و جوانان خراسان رضوی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، تفاهمنامه همکاری 5 ساله‌ای را با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امضا کرد.
کد خبر: ۲۳۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶ - 18April 2017
مدیران کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تفاهم نامه همکاری امضا کردند

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، تفاهمنامه همکاری 5 ساله‌ای را با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امضا کرد.

در این مراسم کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان استان، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های ورزش و جوانان، بهره‌گیری از ظرفیت‌های ممتاز الگویی جامعه‌ی ورزش و قهرمان ورزشی و نخبگان جوان در مسیر نشر و اعتلای گنجینه‌های گران‌سنگ دفاع مقدس است، اظهار داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نسبت به مستندسازی تاریخ شفاهی ورزش و جوانان استان در حوزه‌ی دفاع مقدس تلاش خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه با امضای این تفاهمنامه، همکاری‌های فی مابین این 2 نهاد فرهنگی، وارد فاز جدیدی خواهد شد، گفت: تسریع بخشی در فرایند ایجاد یادمان دفاع مقدس در مجموعه‌های بزرگ ورزشی استان و راه اندازی موزه شهدای ورزشکار، توسعه کمی و کیفی سمن‌های جوانان برای فعالیت در حوزه تخصصی ایثار و شهادت از جمله محورهای توسعه این تعاملات و ارتقای سطح همکاری‌هاست.

سرتیپ دوم پاسدار اکبر نجاتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با قدردانی از پیشگام شدن وزارت ورزش و جوانان در عقد تفاهمنامه همکاری، از ظرفیت‌های همکاری‌های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس برای ارتقای سطح دانش و بینش جامعه ورزش و جوانان با برگزاری دوره‌های آموزشی، در اختیارگذاری ظرفیت های هنری از جمله اکران فیلم های دفاع مقدس در راستای گفتمان سازی و  تعمیق بخشی به ارزش های ایثار و شهادت و انتقال میراث دفاع مقدس به نسل‌های بعدی خبر داد و گفت: مقدمات عملیاتی سازی مفاد تفاهم نامه هر چه زودتر فراهم شود.

به گزارش دفاع پرس، این تفاهمنامه در قالب 7 ماده و 38 بند در راستای مستندسازی، نشر و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس به امضاء رسید.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار