ارشد نظامی قرارگاه غرب ارتش:

ارتش در کمترین زمان در مقابل هرگونه تهدید در مرزها وارد عمل می‌شود

ارشد نظامی قرارگاه غرب ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در کمترین زمان در مقابل هرگونه تهدید در مرزها وارد عمل می‌شود و با شدت و همگام با سایر نیروهای مسلح آماده مقابله با دشمن است.
کد خبر: ۲۳۵۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ - 18April 2017
ارتش آمادگی رزمی صد در صد برای مقابله با دشمنان را داردبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، امیر فرهاد آریانفر پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران فصل جدیدی از ساماندهی و تجهیزات خود را به کار گرفته و همگام با سایر نیروهای مسلح آمادگی هر‌گونه مقابله با دشمن را دارد.

ارشد نظامی قرارگاه غرب ارتش به شهادت بیش از 30 تن از ارتشیان به دست رژیم طاغوت اشاره کرد و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران هیچگاه رشادت‌ها، ایثار و مجاهدت شهدایی همچون سپهبد علی صیاد‌شیرازی، یوسف کلاهدوز، علی‌اکبر شیرودی و احمد کشوری در مقابل طاغوت را از یاد نمی‌برد.

وی به نامگذاری 29 فروردین‌ماه به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران از سوی امام خمینی(ره)، افزود: نیروی زمینی به فاز جدیدی از ساختار و سازمان براساس رهنمودهای فرمانده کل‌قوا رسیده که در راستای اقتدار و صلابت این رهنمودها این سازمان و تجهیزات را امروز به نمایش گذاشته است.

آریانفر ارتش جمهوری اسلامی ایران را ارتشی آبرومند و پرافتخار معرفی و بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تمامی توان خود  همگام با سایر نیروهای مسلح آماده رزمی صد درصد برای مقابله با ایادی استکبار در هر لباس و رویکری را دارد و در کمترین زمان در مقابل هرگونه تهدید در مرزها وارد عمل می‌شود و با شدت و حدت در مقابل دشمن مقابله می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار