نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

یکی از مهمترین ویژگی‌های ارتش ایران مکتبی بودن آن است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: خصوصیت منحصر به فرد ارتش ایران مکتبی بودن و انقلابی بودن است که آن را از نیروهای نظامی دنیا متمایز کرده است.
کد خبر: ۲۳۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ - 18April 2017
ارتش ایران مکتبی است/ همه باید پاسدار اسلام باشیمبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز ارتش و رژه نیروهای مسلح در این استان اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران دارای ویژگی منحصر به فردی است که هیچ یک از ارتش‌های جهان از آن برخوردار نیست.

آیت‌الله شیخ مصطفی علما گفت: یکی از مهمترین این ویژگی‌ها مکتبی بودن و انقلابی بودن ارتش است که در خدمت مردم و ملت ایران قرار دارد.

امام جمعه کرمانشاه افزود: حضرت امام خمینی (ره) ارتش را شجره طیبه خواندند و فرمودند اصل آن در سما و فرع آن در سراسر کشور گسترده شده است.

ویه با اشاره به اینکه نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران امروز برای بسیاری از کشورهای جهان اسوه شده است، گفت: این الگو بودن امروز در کشورهایی که مورد تهاجم قرار گرفته‌اند دیده می‌شود و مردم این کشورها به سازمان نظامی جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این ارتش بود که از ابتدای انقلاب تاکنون با تشکیل نیروهای سه‌گانه نظامی و با شخصیت‌های برجسته خود مانند شهید صیاد شیرازی توطئه‌های دشمنان  را خنثی کردند.

وی در پایان با تقدیر از همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم رژه ارتش گفت ارزش ما در پاسداری از اسلام و انقلاب است همه ما باید پاسدار انقلاب باشیم و باید پاسخگوی خون‌های مطهر شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار