نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

ارتش یکی از مهمترین عوامل امنیت در کشور است

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با شاخصه‌های رشد در عرصه ثبت ستادی و تجهیزات نظامی بروز و قدرتمند در حوزه‌های عملیاتی یکی از مهم‌ترین عوامل امنیت در کشور است.
کد خبر: ۲۳۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ - 18April 2017
ارتش یکی از مهمترین عوامل امنیت در کشور استبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، در مراسم رژه نیروهای مسلح این استان که به مناسبت 29 فروردین ‌ماه مصادف با روز ارتش برگزار شد، اظهار داشت: بی‌تردید عنصر اقتدار در عرصه امنیت درون‌مرزی و جغرافیایی یکی از مهم‌ترین عوامل توسعه و پیشرفت یک جامعه است.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: کشوری که نتواند از حریم و مرزهای جغرافیایی خود حراست کند مورد تجاوز بیگانگان قرار خواهد گرفت و ملیت آن به خطر خواهد افتاد و نتیجه‌ای جزء شکست به همراه نخواهد داشت.

امام جمعه بوشهر گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با شاخصه‌های رشد در عرصه ثبت ستادی و تجهیزات نظامی بروز و قدرتمند در حوزه‌های عملیاتی یکی از مهم‌ترین عوامل امنیت در کشور است.

صفایی بوشهری بیان کرد: در جهان کنونی اگر کشوری دارای ارتش قوی و مستحکم و بروز به تجهیزات نظامی نباشد، جهان استکبار به‌راحتی آن کشور را مورد تجاوز قرار خواهد داد و هیچ قانون بین‌المللی نیز رعایت نخواهد کرد.

وی عنوان کرد: جهان استکبار، جهان زور است به همین دلیل باید نیروهای مسلح در حوزه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قوی و بروز باشند تا کشوری مستحکم و نفوذناپذیر در مقابل همه تهدیدها باشد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار