فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش:

ارتش بر منطقه اشراف کامل اطلاعاتی دارد

امیر دریادار دوم ستاد «رضا عباسی» گفت: ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح در زمین، دریا و هوا به کشور خدمت می‌کند و با اشرافیت کامل اطلاعاتی و عملیاتی که دارد ارتشی مقتدر است.
کد خبر: ۲۳۵۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ - 18April 2017
ارتش با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی در منطقه اقتدار داردبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، امیر دریادار دوم ستاد «رضا عباسی» فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش با گرامی‌داشت روز ارتش، اظهار داشت: در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی تعدادی از سران ارتش پرونده انحلال ارتش را به محضر امام خمینی (ره) بردند که ایشان فرمودند ارتش باید حفظ و ارتقاء یابد.
 
امیر عباسی ادامه داد: زمانی از ارتقاء ارتش نگذشته بود که جنگ عراق علیه ایران آغاز و ارتش به‌فرمان حضرت امام (ره) وارد عرصه دفاعی شد و در قبال اطمینان امام (ره) بیش از 48 هزار شهید تقدیم به میهن اسلامی کرد و نشان داد که می‌تواند نقش بسیار مهمی در امنیت کشور داشته باشد.

عباسی اظهار کرد: اجرای عملیات‌های غرورآفرین لشکرهای ارتش، اجرای عملیات‌های ناوهای مروارید و ... در مبارزه مستقیم با استکبار جهانی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و نمی‌توان از تاریخ جمهوری اسلامی ایران فراموش شود.

فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش افزود: ارتش امروز نهادی انقلابی و به تعبیر مقام معظم رهبری شجره طیبه است و در کنار دیگر نیروهای مسلح در زمین، دریا و هوا به کشور خدمت می‌کند و با اشرافیت کامل اطلاعاتی و عملیاتی که دارد ارتشی مقتدر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها