استاندار همدان؛

ارتش بر مبنای اعتقاد و عقیده استوار است

استاندار همدان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بر مبنای اعتقاد و عقیده استوار است.
کد خبر: ۲۳۶۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ - 18April 2017
اساس ارتش بر مبنای اعتقاد و عقیده است

به گزارش دفاع پرس از همدان، محمدناصر نیک‌بخت پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ارتش اظهار داشت: تشکیل هر حکومت و نظامی نیازمند امنیت است و بشر از ابتدا همواره به امنیت نیاز داشته و خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت اولین نیاز بشریت است افزود: در هر جامعه‌ای تا امنیت نباشد دسترسی به سایر نیازها امکان‌پذیر نخواهد بود.

استاندار همدان تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و سربلندی نه تنها از مرز‌های کشور دفاع می‌کند بلکه حامی مرزهای اسلامی دیگر نیز هست.

نیک‌بخت همچنین ادامه داد: ارتش و همه نیروهای مسلح ایران اسلامی هیچ‌گاه طالب جنگ نبوده و نخواهد بود اما با رشادت‌هایی که در دوران دفاع مقدس از خود داشت به همگان نشان داد که هیچ کشوری جرأت نگاه چپ به ایران را ندارد.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای خاطرنشان کرد: امروز اگر مشاهده می‌کنیم که دنیا پای میز مذاکره با ما می‌نشیند و حقانیت ایران را می‌پذیرد همه و همه از پشتیبانی مردم و ارتش است.

استاندار همدان همچنین با تاکید بر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز جز از فرماندهی معظم کل قوا دستور نمی‌گیرد یادآور شد: دلیل این مهم این است که ارتش بر مبنای اعتقاد و عقیده استوار است.

محمدناصر نیک‌بخت در پایان اضافه کرد: اگر امروز در کشور شاهد برگزاری انتخابات هستیم بدون شک از امنیت و آسایشی است که ارتش و نیروهای مسلح آن را ایجاد و حفظ کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار