فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

تفکر بسیجی راهکاری مناسب برای حفظ نظام اسلامی از جنگ نرم دشمنان است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: حفظ روحیه بسیجی و نهادینه کردن آن در بین دانش‌آموزان به عنوان راهکار مناسبی برای حفظ نظام اسلامی از جنگ نرم دشمنان است.
کد خبر: ۲۳۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶ - 18April 2017

تفکر بسیجی در مدارس حاکم شودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه بسیج دانش‌آموزی ترکیبی از بسیج و آموزش و پرورش محسوب می شود، اظهار داشت: دانش‌آموزان به عنوان سرمایه‌های عظیم انقلاب اسلامی هستند که دفاع از ارزش های اسلام و نظام برعهده آنان است.

وی با بیان اینکه باید از این فرصت برای آشنایی دانش‌آموزان با اندیشه و تفکر بسیجی استفاده کرد، گفت: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش برای تربیت جوان طراز انقلاب اسلامی است که با همراهی بسیج و آموزش و پرورش محقق می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان داشت: دشمن همواره از تمام امکانات خود برای سست کردن اعتقادات و باورهای جوانان استفاده می کند که ضروری است از تمام توان برای تقویت باورهای دینی دانش‌آموزان استفاده شود.

سردار کرمی با اشاره به آسیب های فضای مجازی، افزود: دشمن از ترفندهای مختلف به ویژه فضای مجازی برای به انحراف کشیدن جوانان به ویژه دانش آموزان استفاده می کند.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری باید در بین جوانان الگوسازی کنیم، گفت: شهدای دانش‌آموز بهترین الگو برای جوانان و دانش‌آموزان هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برضرورت حفظ روحیه بسیجی و نهادینه کردن آن در بین دانش‌آموزان به عنوان راهکار مناسبی برای حفظ نظام اسلامی از جنگ نرم دشمنان تاکید کرد و گفت: برنامه‌های اردوهای راهیان نور و طرح هجرت به منظور مقابله با توطئه‌های دشمنان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها