جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت به محلات تهران می‌رود

در نشست مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران و مدیران سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس، مشارکت شهرداری تهران در برگزاری همایش «حس پروانگی» که با همت دختران تحت تاثیر سفرهای راهیان نور متحول شده‌اند، مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۲۳۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶ - 18April 2017

جشنواره اسوه های صبر و مقاومت به محلات تهران می‌رودبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در جلسه هم اندیشی و تعاملات مدیران سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با «علیرضا شریفی» مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران، مقرر شد شورایی متشکل از اداره کل امور بانوان شهرداری و اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران تشکیل شود.

یکی از محورهای مورد مذاکره هماهنگی و انسجام بخشی به ماموریت های دو جانبه حوزه ایثار شهرداری و سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس عنوان شده است.

در این نشست همچنین مشارکت شهرداری تهران در برگزاری همایش «حس پروانگی» که با هدف دختران تحت تاثیر سفرهای راهیان نور متحول شده‌اند مورد تاکید قرار گرفت.

موافقت اداره کل فرهنگی شهرداری تهران در برگزاری جشنواره اسوه های صبر و مقاومت کلیه محلات تهران و همکاری و هم فکری شهرداری به عنوان عضو سیاست گذاری دبیرخانه جشنواره اصلی ترین مصوبه این نشست به شمار می رود.

در این نشست «علیرضا شریفی» مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران، «مریم ارشدی» مدیر روابط عمومی و بین الملل، «نادری پارسا» مدیر فرهنگی و «اشکیان» مدیر امور استان‌ها، دستگاه‌های سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس حضور داشتند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار