استاندار خراسان رضوی؛

مهم‌ترین ویژگی ارتش مکتبی و ولایی بودن آن است

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ارتش یکی از نیروهای مسلح موثر و قدرتمند منطقه و فرامنطقه است، گفت: مهم‌ترین ویژگی ارتش، متدین، مکتبی، ایثارگر، توانمند و قدرتمند بودن آن است.
کد خبر: ۲۳۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ - 18April 2017
ارتش حصن پایدار برای امنیت این کشور است/ ضرورت تلاش همگانی برای حضور حداکثری در انتخاباتبه گزارش دفاع پرس از مشهد، علیرضا رشیدیان پیش از ظهر امروز در مراسم رژه یگان‌های نمونه پیاده و موتوری ارتش که با حضور مقامات کشوری و لشگری به مناسبت روز ارتش در میدان۱۵ خرداد برگزار شد، اظهار داشت: امام راحل در همه بیانات ارتش را پشتوانه ملت و ضامن استقلال می‌دانستند و معتقد بودند، ملت و ارتش جدایی ندارد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری جانشین برحق امام خمینی (ره) هستند و به اهمیت ارتش اعتقاد دارند، افزود: مهم‌ترین ویژگی ارتش، متدین، مکتبی، ایثارگر، توانمند و قدرتمند بودن آن است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه ارتش یکی از نیروهای مسلح موثر و قدرتمند منطقه و فرامنطقه است، یادآور شد: بزرگ‌ترین ویژگی‌هایی که می‌توان برای ارتش متصور شد، اسلامی، مکتبی و ولایی بودن آن است که بر پایه نیازهای مردمی و برای آنها تشکیل شده است.

رشیدیان اضافه کرد: اقتدار ارتش سبب شده، دیگر کشورها حتی جرأت آرزو کردن و طمع به ایران را نداشته باشند، این اقتدار تنها به‌صورت تدافعی بوده و هیچ تهدیدی برای هیچ کدام از کشورها نیست.

وی با بیان اینکه پیوند ارتش با مردم مثال‌زدنی است، ارتش برای نمایش قدرت خود و در حضور ملت رژه می‌رود و در کنار آنها است، گفت: ارتش در خراسان رضوی نیز سرشار از افتخارات گوناگون و خاطرات ماندگاری بوده، به عنوان مثال، ارتش این استان در آزادسازی خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین عملیات‌های خود را انجام داده است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به رئیس جمهور شدن افرادی همچون ترامپ و نقش آنان در سیاست‌های بین‌المللی گفت: این افراد تهدیدهایی در منطقه هستند که آزمایش‌های خطرناکی مانند سلاح وحشتناک مادر بمب‌ها انجام می‌دهند، اما وجود نیروهای مسلحی همچون ارتش، اطمینان و آرامش را به ما داده است.

رشیدیان متذکر شد: ارتش، پیام روشنی برای دشمنان ما دارد و آن این است که نه تنها منسجم و متحد برای دفاع از ملت ایران آماده‌اند بلکه خاستگاهی برای امنیت کشور محسوب می‌شوند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: انتخابات، نشانه مردم‌سالاری‌دینی بوده، سبب افزایش نشاط و امید می‌شود و نمادی برای انسجام، اعتقاد و ظرفیت‌های قدرت است.

استاندار خراسان رضوی افزود: انتخابات پرشور سبب اقتدار و امنیت ملی است، باید برای مشارکت حداکثری همه مردم تلاش کنیم و در راستای فرمایش رهبری، به قانون عمل کنیم.

رشیدیان ادامه داد: قانون و سیاست‌های اسلامی منشور عمل همه افراد انتخاباتی است و برگزارکنندگان، کاندیداها، فعالان سیاسی و ناظران، باید حقوق مردم را در این امر رعایت کنند چراکه این امر به فرمایش مقام معظم رهبری، حق‌الناس است.

وی یادآور شد: رعایت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی باید مورد توجه قرار گیرد، همه جناح‌ها نیز با رعایت اخلاق سبب عزت و سربلندی کشور ایران شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها