فرمانده انتظامی فارس خبر داد

راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در نیروی انتظامی فارس

فرمانده انتظامی فارس گفت: اورژانس اجتماعی در این فرماندهی به زودی راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۲۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۲ - 16July 2014

راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در نیروی انتظامی فارس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شیراز، سردار «احمد علی گودرزی» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مرکز، با هدف مبارزه و ارشاد آسیب های اجتماعی مرتبط با حوزه انتظامی راه اندازی شده، یک روانشناس، مددکار اجتماعی، کارشناس راهنمایی و رانندگی، کارشناس نظام وظیفه، پلیس اطلاعات عمومی، و کارشناس مبارزه با مواد مخدر حاضر در محل، فرد آسیب دیده را راهنمایی و ارشاد میکنند.

وی همچنین به طرح صدای مشاور ١١٠ اشاره و تصریح کرد: با راه اندازی این مرکز در پلیس١١٠ ، افرادی که با این مرکز تماس می گیرند و از یک مشکل و یا معضل خانوادگی و اجتماعی شکایت دارند، راهنمایی و ارشاد می شوند.

فرمانده جدید انتظامی فارس از دیگر برنامه های پیش رو را اجرای طرح مدیریت کیفیت نیروی انتظامی " مکنا" بیان کرد و افزود: در این طرح، تمام پاسگاه های نیروی انتظامی و کلانتری های سطح شهر برای ارتقای حقوق شهروندی و احترام به ارباب رجوع ساماندهی می شوند.

گودرزی در ادامه نخستین نشست خیری خود در فارس به تشریح برنامه های یگان های انتظامی در شب های قدر اشاره کرد وگفت: یگان های ویژه به صورت محسوس و نامحسوس در تمام نقاط شلوغ شهر به صورت آماده باش با هرگونه تخلف فردی و گروهی به شدت مقابله می کند.

وی ضمن اعلام اینکه در این شبها،پارک غیرمجاز خودروها در مقابل مساجد جریمه ندارد، تصریح کرد: در هر کوچه منتهی راه مساجد و حسینیه ها، یک مأمور انتظامی برای جلوگیری از سرقت خودرو و تأمین امنیت شب زنده دارها مستقر می شود.

فرمانده انتظامی فارس همچنین از دستگیری و ارشاد٨٦٤ نفر هنجارشکن در ماه مبارک رمضان خبر داد و تأکید کرد: نیروی انتظامی با تمام قوا با هنجارشکنان و آنها که در این ماه مبارک عفت عمومی را جریحه دار می کنند، برخورد می کند.

گودرزی همچنین افزود: طی یک ماه گذشته، بیش از یک تن موادمخدر صنعتی و سنتی در فارس کشف و ضبط شده و در این راستا ٥ باند قاچاق مواد منهدم، ٤١ نفر قاچاقچی دستگیر، و یک نفر هم به هلاکت رسیده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار