فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان:

ایران با تکیه بر آمادگی‌ نیروهای مسلح در امنیت و آرامش به سر می‌برد

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر آمادگی‌های رزمی و دفاعی نیروهای مسلح خود و با اقتدار تمام در امنیت و آرامش به سر می‌برد.
کد خبر: ۲۳۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴ - 18April 2017
آمادگی رزمی و دفاعی نیروهای مسلح، امنیت و آرامش را به ارمغان آورده استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، امیر سرتیپ دوم علی مظهری در مراسم روز ارتش اظهار داشت: 29 فروردین یادآور حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی است که در دوران دفاع مقدس 48 هزار شهید و 162هزار جانباز و ایثارگر و 7 هزار آزاده تقدیم انقلاب و نظام کرد.

وی افزود: معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در سال 58، روز 29 فروردین را به منظور خاموش کردن فتنه منافقان داخلی، روز ارتش اعلام کرد و با این اقدام هوشمندانه، توطئه‌ها و ترفندهای شوم دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کردند.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان، داشتن قدرت نظامی را یکی از مولفه‌های اقتدار کشورها خواند و گفت: منافقان و گروه‌های ضد انقلاب پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور دستیابی به اهداف شوم و پلید خود، ندای انحلال ارتش را سر می‌دادند که امام خمینی (ره) ارتش را مورد تائید قرار دادند و از آن حمایت کردند.

مظهری افزود: ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس با تمام توان و دوشادوش سایر نیروهای مسلح در مقابل نیروهای رژیم بعث عراق شجاعانه ایستاد و در این راه نیز شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم انقلاب و نظام کرد.

وی تصریح کرد: پس از پایان جنگ تحمیلی و نابرابر، ارتش جمهوری اسلامی به ساماندهی و بازسازی نیروها و تجهیزات رزمی و دفاعی پرداخت و در زمان حاضر نیز روز به روز بر اقتدار و پیشرفت این نیروی توانمند افزوده می شود.

مظهری تاکید کرد: به برکت فرزندان این مرز و بوم، ارتش جمهوری اسلامی ایران در تجهیزات و امکانات رزمی و دفاعی خودکفا شده است و به هیچ کشوری وابسته نیست.

وی افزود: همه مردم ایران از وضعیتی که امروز بر کشورهای اطراف حاکم است آگاهی دارند و خوب می‌دانند که ایران در این منطقه پرتلاطم با تکیه بر آمادگی‌های رزمی و دفاعی نیروهای مسلح با اقتدار تمام در امنیت و آرامش به سر می‌برد که این نیز حاصل همدلی، هماهنگی و قدرت بازدارندگی، رهنمون‌های مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و پشتیبانی‌های ملت همیشه در صحنه است.

مظهری تاکید کرد: سربازان جان برکف در صورت لزوم، گوش به فرمان رهبری و با تمام توان و قدرت و تا آخرین نفس و قطره خون از کشور دفاع خواهند کرد و این بر هیچیکس حتی دشمنان پوشیده نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار