با انتشار بیانیه‌ای؛

نمایندگان اهل سنت مجلس کشتار شیعیان فوعه و کفریا را محکوم کردند

نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی، در بیانیه‌ای کشتار شیعیان بی‌دفاع فوعه و کفریا را محکوم کردند و خواستار اقدام فوری جامعه جهانی شدند.
کد خبر: ۲۳۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ - 18April 2017
نمایندگان اهل سنت مجلس کشتار شیعیان فوعه و کفریا را محکوم کردندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی امروز مجلس با انتشار بیانیه ای، کشتار وحشیانه زنان و کودکان شیعه فوعه و کفریا توسط تروریست های تکفیری را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«متأسفانه بار دیگر، تکفیری ها و جنایتکاران دست پروده غرب با اقدام جنایتکارانه و غیرانسانی و وحشیانه، صدها نفر از کودکان و زنان بی دفاع و مظلوم اهل تشیع سوریه را به خاک و خون کشیدند.

این در حالی است که پس از ماه ها تلاش برای نجات غیرنظامیان، کودکان و زنان توافقنامه ای برای خروج مردم بی‌دفاع شیعه از این مناطق تنظیم شده بود، اما جنایتکاران تکفیری دست‌نشانده غرب این بار نیز همانند جنایات قبلی به زنان و کودکان گرسنه و بی‌دفاع هم رحم نکردند و با اقدامی شیطانی، ناجوانمردانه و غیرانسانی، صدها نفر از مردم بی گناه از جمله کودکان و زنان بی دفاع فوعه و کفریا را در یک عملیات انتحاری، مظلومانه به شهادت رساندند.

ما نمایندگان عضو فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی، ضمن محکوم کردن این جنایت غیرانسانی تروریست های تکفیری، از همه انسان های آزاده و مسلمان واقعی و جامعه جهانی درخواست داریم برعلیه جنایات روزافزون غرب و تکفیری ها، اقدام علنی کرده تا ان‌شاءالله هرچه سریعتر ریشه این فاسدان و جنایتکاران از خدا بی خبر خشک و نابود شود.»
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار