فرصت 4 روزه به داوطلبان تأیید صلاحیت‌ نشده انتخابات شوراها برای اعتراض

هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات با صدور اطلاعیه‌ای از کسانی که در انتخابات شوراها ردصلاحیت شدند، خواست تا به‌ مدت 4 روز اعتراض خود را اعلام کنند.
کد خبر: ۲۳۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ - 18April 2017
فرصت ۴ روزه به داوطلبان تأیید صلاحیت‌ نشده انتخابات شوراها برای اعتراض

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات با صدور اطلاعیه‌ای از کسانی که در انتخابات شوراها، صلاحیت آنها مورد تایید قرار نگرفته، خواست تا به‌ مدت 4 روز اعتراض خود را به هیئت‌های عالی نظارت استان یا شهرستان تسلیم کنند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به اتمام مهلت رسیدگی هیئت‌های اجرایی به سوابق داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا به اطلاع کلیه داوطلبان محترم می‌رساند کسانی که صلاحیت آنها مورد تایید قرار نگرفته است، از تاریخ ابلاغ کتبی مراتب رد صلاحیت توسط فرمانداری یا بخشداری به ایشان، به استناد تبصره 1 ماده 50 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور 4 روز مهلت دارند که اعتراض خود را به هیئت‌های عالی نظارت استان یا شهرستان تسلیم کنند تا هیئت‌های مذکور در مهلت قانونی نسبت به بررسی سوابق اقدام و نتیجه را اعلام نمایند.

خاطر نشان می‌سازد بررسی صلاحیت‌ها بر اساس مر قانون صورت می‌گیرد و داوطلبان محترم در صورت بروز هر گونه ابهام می‌توانند مراتب را از طریق هیئت‌های عالی نظارت در استان‌ها و یا هیئت مرکزی نظارت پیگیری کنند.

امید است با تکیه بر قانون و پرهیز از پیگیری شایعات شاهد رقابتی حماسی برای خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم. قانون انتخابات شوراها و آئین‌نامه‌های اجرایی در کانال تلگرام این هیئت به نشانی eshora@ در دسترس عموم قرار دارد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار