سردار اشتری:

تغییرات در پست‌های مختلف نیروی انتظامی باعث رکود کارها نمی‌شود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: تغییرات در پست‌های مختلف نیروی انتظامی باعث توقف و رکود کارها نمی‌شود، بلکه به‌دلیل مشخص بودن راهبردها هر فرد جدید برهمین اساس عمل کرده و باعث رشد و شکوفایی بیشتر می‌شود.
کد خبر: ۲۳۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸ - 16July 2014

تغییرات در پست‌های مختلف نیروی انتظامی باعث رکود کارها نمی‌شود

به گزارش دفاع پرس، سردار "حسین اشتری" جانشین فرمانده نیروی انتظامی در مراسم تودیع و معارفه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا با اشاره به ایام پر برکت ماه مبارک رمضان و لزوم بهرهگیری از فیوضات معنوی آن اظهار داشت: امروز نیروی انتظامی به برکت مجاهدت های چندساله مدیران بر این معاونت، توانسته جایگاه خوبی بهدست آورد و در مقابل نیز اعتماد مردم را بهعنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی کسب کند.

وی ادامه داد: براساس نظرسنجیهای سال 91 و 92 که توسط مجموعههای معتبر در کشور، در تهران، مراکز استانها و 40 شهرستان و در میان 20 دستگاه دولتی صورت گرفت، نیروی انتظامی توانست رتبه سوم اعتماد عمومی را از آن خود کند.
 
جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: کسب رتبه سوم اعتماد مردمی به ناجا در حالی است که پلیس علاوه بر خدمات انتظامی، رفتارهای مقابلهای، برخوردی و محدود کننده نیز با متخلفان دارد، اما در هر حال در دید مردم، حائز رتبه بالایی هستیم؛ مردم پلیس را بهعنوان ملجأ و پناهگاه خود میدانند، گرچه ممکن است به دلیل تعدد و حساسیت مأموریت ها، مأموری نیز دچار خطا و اشتباه در انجام وظیفه شود.
 
این مقام ارشد انتظامی به ارائه خدمات میلیونی ناجا به مردم اشاره کرد و گفت: ثبت 34 میلیون ارتباط با پلیس 110که 12 میلیون آن به اجرای مأموریت منجر شده است، نشان از نقش تعیین کننده و سرنوشت ساز نیروی انتظامی دارد.
 
وی خدمت در ناجا را مدال افتخاری برای این نیرو دانست و خاطرنشان کرد: نتیجه اقدامات پلیس، ایجاد آسایش، امنیت و احساس آن در جامعه است.
 
اشتری در ادامه به توانمندیهای معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا نیز اشاره و تصریح کرد: امروز مجموعههای مخابراتی، آی تی، رایانهای و زیرساختهای موجود در ناجا به گونهای است که همگام با تکنولوژیهای روز فعالیت میکنند؛ البته گامهای بلند دیگری نیز پیشرو داریم که میتواند این تراز را ارتقاء دهد.
 
این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: اگر امروز ناجا از برترینهای الکترونیک کشور محسوب می شود، مدیون تلاش های مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا است و بحمدالله هماکنون معاونت فاوای ناجا در اشراف کلی فرماندهی دارای جایگاه خوبی است.
 
وی به جابجاییها در ناجا نیز اشاره کرد و گفت: این تغییرات در پستهای مختلف نیروی انتظامی باعث توقف و رکود کارها نمیشود، بلکه بهدلیل مشخص بودن راهبردها هر فرد جدید برهمین اساس عمل کرده و باعث رشد و شکوفایی بیشتر شده و در آینده سازمانی چابک و زبده خواهیم داشت.
 
اشتری همتاپروری در ناجا و بطور اخص در معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات را مهم دانست و گفت: ما امروز در تحقیقات صنعتی و ارتباط با دانشگاه ها خوب عمل کرده ایم و باید به سمت خودکفایی برویم؛ خودکفایی باید چشم انداز ما باشد.
 
وی ادامه داد: شاید یکی از برکات تحریم برای ما در حوزه های فنی داخل کشور، رسیدن به خودکفایی در این امور بوده است.
 
جانشین فرمانده ناجا به فعالیت های فاوا ناجا اشاره و آنها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این حوزه همپوشانی و همکاری میان پلیسها بسیار مهم است و گرچه به این امر توجه شده اما باید تقویت نیز شود.
 
اشتری افزود: تربیت نیروهای جوان و فنی نیز بیشتر مورد توجه قرار گیرد و این مهم تنها نباید در لایههای مدیریتی خلاصه شود، بلکه باید در تربیت کارشناسان نیز به این امر توجه شود.
 
وی تاکید کرد:  در حال حاضر دغدغههای ارتباطی ما برای انجام ماموریتها کاهش یافته، اما هنوز در برخی از موارد این دغدغه وجود دارد وباید نسبت به رفع آن اقدام کنیم.
 
جانشین فرمانده ناجا آموزش دیگر ردهها در این خصوص را نیز مهم دانست و گفت: فاوای ستاد ناجا دارای ظرفیت بالایی است و گرچه استانها نیز تا حدی از این منبع بهره بردهاند اما باید از ظرفیت مرکز برای آموزش و ارتقاء دیگر استانها نیز استفاده کنیم تا تمام ردهها در یک سطح قابل قبول و نزدیک به ایدهآل قرار بگیرند.
 
گفتنی است در این مراسم سردار مجید سلطانی، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا تودیع و سرهنگ احمد دولتخواه بهعنوان معاون جدید فاوای ناجا انتخاب شد. سردار سلطانی در ابتدای این مراسم گزارشی از فعالیت هفت ساله خود ارائه داد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار