رحمانی در گفت‌وگو با دفاع پرس تشریح کرد؛

آخرین وضعیت راه‌های کشور/ بارش باران در محورهای غربی کشور/ انجام عملیات راهسازی در جاده چالوس و آزاده راه قم - تهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در بیشتر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، لرستان و مرکزی شاهد بارش باران هستیم.
کد خبر: ۲۳۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ - 19April 2017
آخرین وضعیت راه‌های کشور/ بارش باران در محورهای غربی کشور/ انجام عملیات راهسازی در جاده چالوس و آزاده راه قم - تهرانسرهنگ «نادر رحمانی» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس از بارش باران در بیشتر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، لرستان و مرکزی، محور صمصامی - لردگان استان چهارمحال و بختیاری و محدوده اشتهارد - ماهدشت در استان البرز خبر داد.
 
وی افزود: همچنین در بیشتر محورهای استان گیلان، محدوده گردنه اسدآباد در استان همدان، محور مهاباد - سردشت در استان آذربایجان غربی و محور رزن - آوج محدوده گردنه گرمک در استان همدان شاهد مه گرفتگی و کاهش دید هستیم.
 
سرهنگ رحمانی با اشاره به محورهای مسدود شده، عنوان داشت: محور اشنویه - پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل همچنان مسدود می‌باشد.
 
وی تصریح کرد: محور قدیم قزوین - رشت(تونل شیرین سو) از ساعت 8 صبح تا 17 تاریخ 26 فروردین تا 4 اردیبهشت به علت اجرای عملیات راهسازی مسدود است و در زمان انسداد تردد از کنارگذر تونل انجام می‌گیرد. همچنین آزادراه قم به تهران از تاریخ 29 فروردین تا 20 شهریور سال جاری(محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 17 و روزهای سه‌شنبه از ساعت 8 تا 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: محور کرج - چالوس نیز از تاریخ 1 اردیبهشت تا 20 شهریور (محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا 75) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه هر هفته از ساعت 8 تا 17 و روزهای چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها