سردار غیب پرور:

150 هزار «حلقه صالحین» کیفی‌سازی می‌شوند/ لزوم توجه به نقش «مسجد» در تحقق آرمان‌های انقلاب

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر نقش «مسجد» در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، گفت: 150 هزار «حلقه صالحین» در سال جاری کیفی‌سازی می‌شوند.
کد خبر: ۲۳۶۱۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ - 19April 2017
150 هزار «حلقه صالحین» کیفی‌سازی می‌شوند/ لزوم توجه به نقش «مسجد» در تحقق آرمان‌های انقلاببه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش سراسری روحانیون شاغل در سپاه (میقات 15) با اشاره به نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: امام بزرگوار ما انقلابی را معماری کردند که امروز بحمدالله اثرات آن در منطقه و جهان نمایان است.

وی «انقلابی بودن» را تنها راه استمرار و تداوم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: انقلابی بودن هم ناظر به تک تک افراد است و هم ناظر بر سازمانی که در آن حضور دارند و اینها به عنوان لازم و ملزوم یکدیگر عمل می‌کنند.

سردار غیب پرور در ادامه با اشاره به برنامه‌های اعتلایی بسیج اظهار کرد: اگر اعتلای بسیج اتفاق بیافتد هم بُعد انقلابی آن حفظ خواهد شد و هم منجر به شکوفایی بیش از پیش بسیج می‌شود.

وی از کیفی سازی 150 هزار حلقه صالحین در سال 96 خبر داد و گفت: امسال در بسیج در کنار فعالیت و حضور در حلقه‌های صالحین، حضور در اردوهای جهادی، فعالیت‌های فرهنگی، هنری و .... نیز تعریف و ابلاغ شده است.

سردار غیب پرور با تأکید براینکه امروز هرکس دلش با انقلاب و نظام است بسیجی به شمار می‌رود، اظهار کرد: ظرف بسیج باید به قدری بزرگ باشد که تمامی دوست داران اسلام در آن جای بگیرند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان ارتقای اثربخشی بسیج در سطح جامعه را از مهمترین رویکردهای بسیج عنوان و با اشاره به نقش ویژه مساجد در جامعه انقلابی گفت: مساجد می‌بایست محور اقدامات ما قرار گرفته و دوباره نقش آفرینی اوایل انقلاب را داشته باشند.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار