مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان زنجان:

یادآوری واقعه طبس موجب شده تا آمریکا جرأت اقدام علیه ایران را نداشته باشد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به پنجم اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در طبس، گفت: این یادآوری برای آمریکا موجب شده تا جرأت حمله و اقدام علیه ایران را نداشته باشد.
کد خبر: ۲۳۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ - 19April 2017
یادآوری واقعه طبس موجب شده تا آمریکا جرات اقدام علیه ایران را نداشته باشدبه گزارش دفاع پرس از زنجان، علی مهدیخانی در مراسم بزرگداشت شهدای صحرای طبس و رونمایی از دو کتاب دوران دفاع مقدس اظهار داشت: مجاهدت‌های همکاران در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در عرصه ترویج فرهنگ و مقاومت و دفاع مقدس با همکاری شورای اسلامی شهر زنجان و شهرداری به نتیجه رسیده است.

وی با بیان اینکه شهرداری فرهنگ شهر ما را با استوانه‌های دفاع مقدس رنگین می‌کند که این اثرات و زحمات ویژه خواهد بود، تصریح کرد: دو جلد کتاب ویژه زندگینامه شهید عبدالله بشیری موسوی و خاطرات رزمنده شیرالله صمدی‌نیا امروز رونمایی می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ادامه داد: در سه سال گذشته به منظور معرفی رزمندگان دوران دفاع مقدس و خاطرات شفاهی و زندگینامه آنها، خاطرات پنج نفر از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی چاپ شده است.

مهدیخانی با بیان اینکه شهید موسوی اولین خلبان شهید ارتش جمهوری اسلامی بود که با شهید نوژه به شهادت رسید، افزود: دو کتاب نیز از خلبان واعظی و امیر هوشیار در این حوزه زیر چاپ است.

وی با اشاره به اینکه زندگینامه شهید حاج‌میری از شهدای نیروی انتظامی در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود، تصریح کرد: در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کتاب می‌تواند ایثارگری‌های رزمندگان اسلام را به نمایش گذارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به صورت مردمی و همگانی تاکید کرد و گفت: همانند دوران دفاع مقدس باید این فرهنگ و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام به نسل های آینده انتقال داده شود.

مهدیخانی با اشاره به پنجم اردیبهشت سالروز شکست آمریکا در طبس، گفت: این یادآوری برای آمریکا موجب شده تا جرأت حمله و اقدام علیه ایران را نداشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید این ایام زنده نگه داشته شده و به نسل جوان انتقال یابد که هر جا که در مسیر الهی گام برداشته می‌شود، نصرت الهی یار و یاور خواهد بود.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار