دهقانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حضور پرشور مردم در انتخابات موجب ارتقای «امنیت ملی» می‌شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پر شمار مردم در انتخابات آینده موجب ارتقای امنیت ملی کشور می‌شود و دشمنان به دنبال این هستند تا مانع برگزاری انتخاباتی پرشور در جمهوری اسلامی ایران باشند.
کد خبر: ۲۳۶۲۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳ - 19April 2017
حضور پرشور مردم در انتخابات موجب ارتقای «امنیت ملی» می‌شود«کمال دهقانی فیروزآبادی» نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار کرد: مهمترین شاخصه انتخابات و ارزیابی آن میزان مشارکت مردم است و هرچه میزارن مشارکت بالا باشد ارزش نظام را نشان می‌دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حضور مردم در انتخابات و همراهی آنان در زمینه‌های مختلف با نظام، باعث می‌شود امنیت جامعه حفظ شود و با حضور مردم در صحنه انتخابات و صحنه‌های مختلف، دشمنان متوجه خواهند شد که نمی‌توانند کاری در برابر جمهوری اسلامی ایران انجام بدهند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نیروهای مسلح در برقراری امنیت نقش مهمی دارند و امروز شاهد برقراری امنیت خوبی در کشورمان هستیم و مشکل امنیتی نداریم و این مهم با هماهنگی نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی به وجود آمده است.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه در برخی از کشورها میزان مشارکت مردم در انتخابات کم است، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات باعث ارتقای امنیت ملی می‌شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: کشورهایی که نگران مشارکت پرشمار مردممان در انتخابات هستند، کشورهای غربی و عربی می‌باشند؛ کشورهای غربی به دلیل مشکلاتی که با انقلاب اسلامی دارند به دنبال اینند که مردم به پای صندوق‌های رای نیایند، برخی از کشورهای عربی نیز به دلیل اینکه انتخاباتی ندارد، انتخابات ایران را تهدیدی برای خود می‌دانند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دشمنان در عرصه تبلیغات و شبکه‌های اجتماعی قطعا تلاش خواهند کرد تا از حضور پرشور مردم در انتخابات جلوگیری کنند؛ لذا مردم باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها