رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک:

مسئولان وظیفه‌ی سنگینی در خصوص ترویج فرهنگ «ایثار» و «شهادت» دارند

مرتضی انصاری‌فر با بیان اینکه فرهنگ های مقدسی همچون ایثار و شهادت ضامن بقا، دوام و ثبات انقلاب و نظام اسلامی است، کفت: مسئولان باید بدانند وظیفه ای سنگین در خصوص ترویج این فرهنگ در سطح جامعه دارند.
کد خبر: ۲۳۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲ - 19April 2017

تعویض پرچم گلزار شهدای اراک با پرچم متبرک به حرم حضرت ابوالفضل (ع)به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، «مرتضی انصاری‌فر» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک در مراسم تعویض پرچم گلزار شهدای اراک با پرچم متبرک به حرم حضرت ابوالفضل (ع) که عصر روز دوشنبه 28 فروردین‌ماه برگزار شد، اظهار داشت: تنها راه نجات کشور با توجه به شرایط کنونی و تأکیدات رهبر معظم انقلاب، گذر از مسیر ایثار و شهادت برای مقابله با جنگ اقتصادی، تهاجم فرهنگی، داعش و تکفیری و... است.

انصاری‌فر با بیان اینکه ما هم در زمان جنگ و هم زمان صلح نیاز به این فرهنگ داریم، تصریح کرد: حضور شهدای مدافع حرم که مدافعان حریم اهل بیت (ع) و حریم فرهنگی و معنوی انقلاب اسلامی هستند، نشان از این موضوع دارد که برای صیانت از حریم جمهوری اسلامی باید از جان خود بگذریم.

وی توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از وظایف ذاتی و انتصابی مسئولان عنوان و خاطرنشان کرد: فرهنگ های مقدسی همچون ایثار و شهادت ضامن بقا، دوام و ثبات انقلاب و نظام اسلامی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک، واژه ایثار و شهادت را بسیار مقدس دانست و افزود: مسئولان باید بدانند وظیفه ای سنگین در خصوص ترویج این فرهنگ در سطح جامعه دارند.

وی ادامه داد: به هر میزانی که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه توفیق حاصل شود به همان میزان از آسیب های اجتماعی کاسته خواهد شد.

انصاری‌فر در پایان خاطر نشان کرد: هر اداره و دستگاه باید به‌صورت یک رسانه عمل کند و در راستای ترویج ایثار و شهادت و انتقال مفاهیم به اشکال مختلف عمل کند و اولویت نخست کار فرهنگی باید حوزه ایثار و شهادت باشد چون انقلاب از محرم و صفر شکل گرفت و سرمایه اصلی ما عاشورا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار