مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی عنوان کرد؛

نمایش آثار دفاع مقدس راهی برای انتقال درس‌ ایثار و استقامت به نسل‌ آینده

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: نمایش هر کدام از ادوات برجای مانده از دوران دفاع مقدس می‌تواند درس‌های بزرگی از ایثار و استقامت را برای نسل‌های امروزی و آیندگان داشته باشد.
کد خبر: ۲۳۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ - 19April 2017
معرفی ایثارگران پدافند هوایی استان مرکزی به منظور ثبت تاریخ شفاهی دفاع مقدس

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با فرمانده یگان هوایی ارتش در شهرستان خنداب دیدار کرد.

در این دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در خصوص انتقال تجهیزات و ادوات برجای مانده از دوران دفاع مقدس و نمایش لاشه‌های مربوط به هواپیماهای ساقط شده عراقی در  مرکز فرهنگی دفاع مقدس اراک گفت: نمایش هر کدام از ادوات برجای مانده از آن دوران در واقع انعکاس ایستادگی و مقاومت ملت ایران در جنگ تحمیلی است و می‌تواند درس‌های بزرگی از ایثار و استقامت را برای نسل‌های امروزی و آیندگان داشته باشد.

در این دیدار مقرر شد به منظور ثبت تاریخ شفاهی جنگ و دفاع مقدس، ایثارگران پدافند هوایی استان مرکزی به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان معرفی شوند.  

به گزارش دفاع پرس، در پایان این بازدید سرکشی از یادمان مربوط به دو شهید گمنام دفاع مقدس که در سال 93 تشییع و در سایت نیروگاه آب سنگین خنداب انجام شده بود صورت گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها