نقوی حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مشارکت سیاسی در انتخابات یکی از منابع پایداری نظام است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و مشارکت سیاسی آنها در انتخابات یکی از منابع پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۲۳۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ - 20April 2017
مشارکت سیاسی در انتخابات یکی از منابع پایداری نظام است«سید حسین نقوی حسینی» سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، اظهار کرد: حضور در انتخابات و مشارکت سیاسی یکی از شاخصه‌های پایگاه مردمی نظام‌هاست، شاخصی که اغلب کشوری دیکتاتور و مستبد در منطقه خاورمیانه ندارند و همچنین کشورهای غربی هم نسبت به این شاخص در جمهوری اسلامی غبطه می‌خورند.

نقوی حسینی در ادامه افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و مشارکت سیاسی آنها در انتخابات یکی از منابع پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده مردم وارمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حرکات دشمن در ماه‌های منتهی به انتخابات گفت: هر انتخاباتی آغاز می‌شود دشمن از ماه‌های قبل استراتژی تعریف می‌کند که مردم را ناامید کند و مردم پای صندوق‌های رأی نروند. امروز خط دشمن ممانعت از مشارکت گسترده ملت ایران در انتخابات پیشرو است.

وی به بیان برنامه‌های دشمن برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات پرداخت و تصریح کرد: دشمن از ماه‌ها قبل در رسانه‌های خود شروع به علیه جمهوری اسلامی ایران تبلیغ کرده و مردم باید مراقب باشند و فریب دشمن را نخورند.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها