رحیمی خبرداد؛

کشف یک تن و 860 کیلو مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 860 کیلو تریاک در درگیری با قاچاقچیان مسلح و دستگیری دو قاچاقچی حرفه ای خبر داد.
کد خبر: ۲۳۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ - 19April 2017
کشف یک تن و 860 کیلو مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار«حسین رحیمی» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه شبانه روزی با باندهای بزرگ و مسلح مواد مخدر، ماموران انتظامی شهرستان‌های «سیب و سوران» و «سراوان» با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، از دپو مقادیر زیادی مواد مخدر، توسط قاچاقچیان مسلح و انتقال به استان‌های مرکزی کشور مطلع شدند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان افزود: پس از هفته‌ها اقدامات اطلاعاتی وفنی، شب گذشته محل دپو مواد مخدر توسط یگان‌های عملیاتی پلیس در ارتفاعات منطقه «پدگان» شناسایی شد و پس از تحت نظر قرار دادن منطقه، قاچاقچیان مسلح با مشاهده ماموران پلیس با آنها درگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه، اعضای این باند مسلح که توان مقابله با آتش پر حجم پلیس را نداشتند با به جا گذاشتن محموله مواد مخدر و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه، متواری شده و ماموران در پاکسازی منطقه درگیری، یک تن و 535 کیلو تریاک را که در زیر بوته‌ها و خار و خاشاک دپو شده بوده به همراه سه دستگاه موتورسیکلت، کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در ادامه گفت:ماموران انتظامی شهرستان‌های«ایرانشهر»، «زاهدان» و «زهک» با شناسایی دو قاچاقچی سابقه دار در بازرسی از یک دستگاه خودرو پراید و منزل این قاچاقچیان، 325 کیلو تریاک را به همراه دو قبضه سلاح غیرمجاز و مقادیری مهمات مربوطه کشف کردند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها