با محوریت شهدای خان‌طومان صورت می گیرد؛

برگزاری یادواره «شهدای مدافع حرم» در شهرستان «سیمرغ»

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ گفت: یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهدای مظلوم خان‌طومان که نخستین سالگرد شهدای خان‌طومان است در مصلی این شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۳۶۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶ - 20April 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، محمد برمر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ  شب گذشته در نشست خبری که به مناسبت برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در شهرستان سیمرغ برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم پیام شهدای گران‌قدرمان را که برای پاسداری از انقلاب اسلامی از این نقطه حرکت و مرزهای جغرافیایی را درنوردیدند و خود را به اردوگاه دشمن رساندند به دنیا مخابره کنیم.

وی افزود: این اتفاق جز با ابزار، توانمندی و تلاش بی‌وقفه رزمندگان عرصه رسانه رخ نمی‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ با بیان مثالی تصریح کرد: در جنگ‌های عصر قدیم ابتدا آتش توپخانه‌ها به سمت اشغال شهرها حرکت می‌کرد و سپس رسانه‌ها پشتیبانی می‌کردند اما در جنگ‌های جدید ابتدا رسانه‌ها حرکت می‌کنند و سپس ارابه‌های دشمن با پشتیبانی رسانه‌ها برای فتح مواضع کشور هدف حرکت می‌کنند که این موضوع نشان می‌دهد عصر جدید عصر ارتباط و رسانه است.

این مسؤول ادامه داد: اگر بخواهیم برای خود مأموریتی تعریف کنیم آن مأموریت پاسداری، حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و دستاوردهایی است که برای حفظ آن هر لحظه از شبانه‌روز شهید و جانباز تقدیم می‌کنیم.

برمر با تأکید بر اینکه اصحاب رسانه در خط مقدم تهاجم فرهنگی به‌عنوان نیروی عمل‌کننده و مدافع ارزش‌ها از جایگاه بسیار بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: اصحاب رسانه می‌توانند در انتقال ارزش‌ها و پیام‌ها به نسل جدید و نسل چهارم که دشمن چشم طمع به این نسل دوخته ایفا کنند.

وی افزود: یادواره شهدای مدافع حرم با محوریت شهدای مظلوم خان‌طومان که نخستین سالگرد شهدای خان‌طومان است امروز پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی نماز جمعه سیمرغ برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیمرغ با بیان اینکه رسانه‌ها تا این لحظه تلاش خوبی در پوشش اطلاع‌رسانی این یادواره داشته‌اند و توقع داریم تا فردا شب هم این اتفاق ادامه داشته باشد، اظهار کرد: یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس که از سخنرانان برجسته کشور هم هستند سخنران این مراسم هستند.

این مسؤول ادامه داد: انتظار ما این است که یادواره شهدای مدافع حرم با اثر وضعی که ایجاد خواهد کرد فضای شهر ما را بیمه فرهنگی اعتقادی بصیرتی نماید.

برمر در پایان گفت: در این برنامه از خانواده شهدای مدافع حرم دعوت‌ شده و سید ایمان حسینی مداح این برنامه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها